Počevši od 9. avgusta, pa u narednih 12 sedmica, austrijsko start up preduzeće ReSensive ekskluzivno testira higijenski proizvod namijenjen muškarcima u 15 dm prodavnica u Sarajevu. ReSensive Start-Kit, koji se sastoji od četiri spužvice, jednog gela za tuširanje i losionske kreme sedmičnom upotrebom povećava osjetljivost i doživljaj te čisti i njeguje muški spolni organ.
Cilj testa je prodati 1.000 komada ReSensive Starter-KITs. ReSensive očekuje povratne informacije od kupaca, a kako bi dalje unaprijedili proizvod i pripremili ga za prodaju širom svijeta.
SAD kao ciljano tržište
Bosna i Hercegovina, s posebnim naglaskom na Sarajevo, činilo se kao potencijalno dobro tržište za lansiranje i testiranje ovog proizvoda. Dolazak proizvoda u Sarajevo realizovao se kroz Start up program u Austriji (Salzburg). Manfred Kühner, zamjenik predsjednika uprave kompanije dm u Austriji, bio je pola godine mentor ovog projekta. On je i inicirao testiranje proizvoda u Sarajevu.
Kühner smatra da je ovaj proizvod veoma obećavajući: „U drogerijama jedva da se prodaju proizvodi za higijenu muškaraca – test treba da pokaže da li postoji odgovarajući tržišni potencijal“. ReSensive će biti izložen na posebnim policama u dm prodavnicama tako da ga kupci neće moći previdjeti.
Cilj preduzeća ReSensive je tržište SAD-a: „75 posto muškaraca u SAD-u su iz higijenskih razloga obrezani“, kaže Ludwig Stepan, direktor ReSensive.
Održivost i fer proizvodnja
U proizvodnom procesu polaže se velika vrijednost na održivost i socijalnu komponentu.
GWS (Geschützte Werkstätten Salzburg) sastavljaju pojedinačne dijelove u gotov
proizvod. „ReSensive je austrijski kvalitetni proizvod“, naglašava Stepan i dodaje:„Proizvodnja je 100 postotno austrijska.“
Vizija Stepana je da ReSensive postane novi standard u intimnoj njezi muškaraca širom
svijeta. Kompletna serija ReSensive proizvoda za njegu muškaraca treba uskoro da
slijedi. Hrabrost osnivača se ne može poreći, obzirom da sa ovim proizvodom ulaze u
nepoznato.
Više o ovom proizvodu na: www.resensive.com