Nekoliko bosanskohercegovačkih kompanija i entuzijasta okupljenih oko projekta Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine već drugu godinu zaredom provode ekološku akciju na području BiH s ciljem podizanja svijesti o čuvanju voda i stalnoj zaštiti i čišćenju okoliša.
Ekipa entuzijasta i članova Ronilačkog kluba Bosna, a pod sponzorstvom najveće bosanskohercegovačke farmaceutske kompanije Bosnalijek zalažu se za poboljšanje eko sistema u BiH, kroz akciju čišćenja vodenih površina.
Predsjednik Ronilačkog kluba Bosna Hrvoje Gavrančić izjavio je da su akcije krenule sredinom maja, a bit će završene sredinom jula. Do sada su provedene na Boračkom jezeru, rijeci Bosni, na Plivskom jezeru, zatim jezeru Modrac – Kiseljak, a bit će okončane na rijeci Drini u Bijeljini.
„Teritorije su raznovrsne i različite, ali nažalost nailazimo na sličnu situaciju. Zatičemo dosta prljavštine i mnogo ambalažnog otpada, uglavnom stakla, plastike i gume“, tvrdi Gavrančić.
Jasmina Korda, PR Bosnalijeka ističe da je ova kompanija uključena već dvije godine u akciju, Zajedno za čiste vode Bosne i Hercegovine.
„Nastojimo na sve moguće načine doprinijeti našem zdravlju. Vode su naše bogatstvo i trebamo ih čuvati. Bosnalijek pokušava podići svijest javnosti o tome koliko je jako važno da imamo čist okoliš i vodimo računa o svim našim vodenim površinama“, kaže Korda.
U ovim je akcijama sudjelovalo oko 130 ronioca, a izronili su više od 600 vreća otpada.
Akciju su podržale i kompanije Henkel i Bingo, na način da su svi građani kupovinom Persil, Silan i Somat proizvoda u Bingo prodavnicama dali doprinos provođenju akcije.
„Jako smo ponosni i zadovoljni kad vidimo koliko je ljudi podržalo naš projekat i hvala svim našim kupcima i svima koji su se uključili u akcije čišćenja. Hvala i našim partnerima, kompanijama Bingo i Eko život koji nas podržavaju, a posebno hvala roniocima. Pokazalo se da zajedničkim trudom zaista možemo ostvariti dobre rezultate“, izjavila je Nermina Arnautović, key account manager Henkela.
Za učešće u akciji kupcima se zahvalila i Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga kompanije Bingo: “Kupovinom Silan, Persil i Somat proizvoda koji su ekološki prihvatljivi za okoliš, nisu samo direktno doprinijeli akciji čišćenja voda, nego su pokazali da su društveno odgovorni kao individue. To i jeste cilj naših kampanja i sigurni smo da ćemo postići dugoročne pozitivne efekte“, kazala je Paunoski.