Brz i ekonomičan način plaćanja računa

Aktivacijom e-računa plaćanje računa putem e-uplatnice UniCredit Bank bez naknade u narednih 12 mjeseci

782

UniCredit Bank d.d. i JP Elektroprivreda BiH predstavili su brz i ekonomičan način plaćanja računa.  Svi korisnici usluga JP Elektroprivreda BiH, putem internet i mobilnog bankarstva UniCredit Bank od sada mogu jednostavnije plaćati račune štedeći vrijeme i novac.

Nudeći savremene i ekološke usluge, JP Elektroprivreda BiH i UniCredit Bank d.d. su svojim klijentima ponudili mogućnost plaćanja računa za električnu energiju aktivacijom e-računa kod Elektroprivrede BiH(račun koji stiže elektronskom poštom) i njegovim plaćanjem putem e-uplatnice UniCredit Bank. E-uplatnicu UniCredit Bank moguće je aktivirati u uslugama internet bankarstva e-ba i mobilnog bankarstva m-ba.

Ukoliko klijenti JP Elektroprivreda BiH do 01.04.2018. godine aktiviraju uslugu e-računa,  te aktiviraju e-uplatnicu u okviru usluga e-ba ili m-ba UniCredit Bank, ostvaruju pogodnost plaćanja računa bez naknada u narednih godinu dana od dana aktivacije e-računa.

”Nakon uvođenja usluge e-račun i velikog odziva, odlučili smo otići korak dalje i našim kupcima omogućiti i novi vid plaćanja, kroz e-uplatnicu. UniCredit banka je prepoznala značaj ovakvog projekta i zajedničkim snagama smo u kratkom roku, pokrenuli uslugu koja će prvih godinu od početka korištenja usluge biti besplatna, odnosno bez troškova provizije. Elektroprivreda BiH nastoji da prati tržišne i tehnološke trendove te smo, u tom smislu, preduzeli značajne aktivnosti koje za cilj imaju digitalnu transformaciju poslovanja i odnosa sa klijentima.  Nadamo se da ćemo našim kupcima u narednom periodu ponuditi mnoge olakšice i pogodnosti, te da ćemo do sljedećeg 17. maja, Međunarodnog dana informacijskog i telekomunikacijskog društva, predstaviti još sličnih  projekata”, izjavila je Midheta Kurspahić, glasnogovornica JP Elektroprivreda BiH.

”Saradnjom sa Elektroprivredom BiH i pogodnostima koje smo omogućili kroz ovu akciju želimo nastaviti svojim klijentima pružati kvalitetne usluge koje će im olakšati svakodnevne obaveze. Najveća prednost našeg internet i mobilnog bankarstva je ušteda vremena i novca, te mogućnost poslovanja s bankom s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme, neovisno o radu poslovnica. Naši cilj su zadovoljni klijenti, te ćemo i u budućnosti nastojati nuditi najbolja rješenja i savremene usluge“, izjavio je Slaven Rukavina, izvršni direktor za maloprodaju UniCredit Bank d.d.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here