COCA-COLA U BiH NAJAVLJUJE STRATEGIJU ONE BRAND

Izbor će biti dodatno naglašen novim marketinškim sloganom: “Novi izgled, jednako dobro osvježenje – izbor je tvoj.”

879

Coca-Cola u Bosni i Hercegovini danas je najavila objedinjavanje Coca-Colinih brendova koji uključuju Coca-Colu Classic i Coca-Colu Zero u jedinstvenu Coca-Colinu porodicu s dvjema varijantama. Ova promjena znači da će svi promotivni materijali i pakovanja nositi jasnu oznaku jedinstvenog Coca-Cola brenda s različitim izborom sastojaka i kalorija. Takav novi pristup brendu je iskorak u promovisanju mogućnosti izbora za potrošače i u skladu je s predanošću Coca-Cole da svakom potrošaču obezbijedi sve potrebne informacije i tako olakša donošenje odluke.

Stalne inovacije

Nastojeći da prati ukuse i životne stilove potrošača, Coca-Cola je tokom godina na tržište uvodila inovacije predstavljajući nove brendove prepoznatljivih obilježja. Potrošačima je tako obogatila izbor nudeći proizvode bez šećera, podjednako izvrsnog okusa poput Coca-Cole Zero. Nakon današnje najave, koja predstavlja iskorak i novi smjer za Coca-Colu, dva samostalna brenda, Coca-Cola i Coca-Cola Zero, na bosanskohercegovačkom tržištu će postojati pod jednim brendom.

Izbor potrošača u srcu strategije

Novi pristup će proširiti naslijeđe originalne, legendarne Coca-Cole na cijelu Coca-Colinu porodicu, dok će dizajn pakovanja i oglašavanje naglasiti jedinstvene prednosti pojedinih proizvoda i tako potrošačima olakšati i pojednostaviti donošenje odluka o kupovini. Izbor će biti dodatno naglašen novim marketinškim sloganom: “Novi izgled, jednako dobro osvježenje – izbor je tvoj.”

Marketing i dizajn

Umjesto samostalnih brendova Coca-Cola i Coca-Cola Zero bit će istaknut samo jedan – kultni brend Coca-Cola u dvije varijante. Svaka bočica i limenka Coca-Cole imat će identičan dizajn i stilska obilježja, uključujući kultni crveni disk, a pojedina varijanta razlikovat će se po boji.

Naglasak je na varijantama bez kalorija

Coca-Cola nastavlja pomagati potrošačima da bolje kontrolišu unos šećera i kalorija iz pića. U skladu s nastojanjima da udvostruči udio prodaje Coca-Cole bez kalorija unutar Coca-Coline porodice do 2020. godine, varijanta bez kalorija bit će prikazana na kraju svake Coca-Coline televizijske reklame. Coca-Cola Zero od sada je Coca-Cola Zero Sugar, a novost je i novi, poboljšani recept, koji je omogućio da ta varijanta okusom bude sličnija Coca-Coli Classic. Coca-Cola Zero Sugar će od ove godine biti dostupna u limenci od 250 ml.

Veće težište na manjim pakovanjima

U skladu sa strategijom One Brand, Coca-Cola će više naglasiti promovisanje širokog raspona različitih veličina pakovanja. Na tržištu će i dalje biti dostupne različite veličine, pri čemu će najmanje pakovanje biti limenka od 250 ml, a najveće boca od 2 l. Širok izbor pakovanja potrošačima će olakšati da odaberu ono što najviše odgovara njihovim potrebama.

Najavljujući novu strategiju, Vesna Vlahović-Dašić, direktorica marketinga Coca-Cole Adria, izjavila je: “Kao kompanija imamo privilegiju da je Coca-Cola jedan od omiljenih brendova u svijetu. Međutim, svijet se mijenja i stoga danas svojim potrošačima pružamo mogućnost da nastave uživati u brendu koji poznaju i vole tako što će odabrati Coca-Colu koja najbolje odgovara njihovom ukusu i načinu života. Budući da se slažemo s tim da previše šećera nije dobro ni za koga, snažno potvrđujemo svoju odlučnost da Coca-Coline proizvode bez šećera učinimo pristupačnijim, dostupnijim i privlačnijim na cijelom tržištu, istovremeno olakšavajući potrošačima donošenje odluka na osnovu relevantnih informacija koje im dajemo.”

 S ciljem predstavljanja globalne strategije One Brand, na bh. tržištu pokreće se snažna kampanja, koja će uključivati sve oblike komunikacije, od televizijskog oglašavanja do promotivnog probanja proizvoda za naše potrošače širom Bosne i Hercegovine.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here