Sinergija između trgovaca i dobavljača je ključna za uspjeh i napredak FMCG industrije

Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu

1018

U Sarajevu je protekle sedmice pred više od 400 učesnika uspješno realizovan treći Summit o industriji roba široke potrošnje (FMCG Summit), u organizaciji InStore Magazina i In Akademije.

Summitu su prisustvovali predstavnici najvećih i vodećih kompanija iz oblasti proizvodnje, distribucije i trgovačkih lanaca.

Organizatori su uspjeli u namjeri da naprave značajan iskorak i ponude učesnicima teme i odgovore na pitanja koja ih svakodnevno muče. Izbor sjajnih i eminentnih stručnjaka iz oblasti FMCG industrije ispunili su sva očekivanja prisutnih, koji su konferenciju ispratili do samog kraja.

Sinergija između trgovaca i dobavljača je ključna za uspjeh i napredak industrije, zaključak je sa konferencije.

Centralna tema ovogodišnjeg summita bila je ”Preokret u FMCG industriji”, a 12 eminentnih govornika i eksperata govorili su o: Tri ključne stvari za uspjeh u FMCG industriji, Amir Tobudić (Carlsberg), Jasan put do uspješnog proizvoda, Nedžad Biberović (Mesna industrija Ovako), Načini za uspješno poslovanje kada kategorija stagnira, Andrej Bele (Atlantic Grupa), Maloprodaja jučer i sutra u BiH – izazovi, Ermin Šabanović (Henkel), Mijenjajte način prodaje jer kupac se već mijenjao, Darko Vaselić (Shopper Marketing), ”On code” ambalaža, koja je uspješna na polici, Ismir Omeragić (CEO, Valicon), Svjetlo na kraju tunela za budućnost tržišta maloprodaje u BiH, Berislav Znidarčić (Nielsen), Da li je sadašnji način prodaje postao prevaziđen, Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Profil FMCG potrošača koji kupuju Julijan Komšić (Ipsos), Liderstvo u prodaji i izazovi za FMCG, Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Kako dobiti zeleno svjetlo kod trgovaca, Tarik Širbegović (Silk Trade) i Preokret u naplati potraživanja od nediscipliniranih kupaca, Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).

Ono što je također privuklo pažnju svih prisutnih, i izazvalo veliki interes jeste i promocija knjige ”Shopper Marketing uticaj na Category Management”, FMCG i Category Management eksperta iz BiH, dr. Darke Vaselića.

”Bio sam govornik na jednom od prethodnih FMCG Summita, na kojem su mi sudionici konferencije sugerisali da je 20 min. prezentacije premalo da bi na adekvatan način prenio svoje znanje i iskustvo, i da je neophodno da napišem knjigu. I evo, danas, na trećem FMCG Summitu je njena svečana promocija”, rekao je Vaselić.

Generalni pokrovitelj Summita bila je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita Volvo, dok su sponzori segmenata bili Klas, Podravka, Menprom, Black’n’Easy, LRC Inkasso, Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo, Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.

Medijski sponzori bili su: Business Magazine, Akta.ba, Ladies In Magazine, OBN TV, Klix.ba, Hayat TV, Banke i Biznis Magazin, RTV USK, Faktor, TotalMedia, IN Store, IN Horeca, Geneco, Led Media, Medijska fasada SCC, Card Print, Oslobođenje, Face TV, RSG Radio, ATV, Pink BH, Ekskluziva.ba, Blow up.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here