Najpoznatija svjetska blogerka o temi roditeljstva, autorka sa liste bestsellera časopisa New York Times, jedna od 30 najuticajnijih žena u oblasti medija po časopisu Forbes, Heather B. Armstrong bit će jedna od ključnih govornika Spark.me konferencije, zakazane za 29. i 30. maj, u Bečićima, kod Budve.

Armstrong važi za najpoznatiju blogersku iz oblasti roditeljstva na svijetu, sa preko 1,5 miliona pratilaca samo na Twitteru. Njen blog (dooce.com) je proglašen za jednu od “100 web stranica koje svaka žena treba da prati” od strane časopisa Forbes i jednim od “nezaobilaznih blogova” od strane časopisa Time. Pozitivne reakcije čitatelja na njene avanture kao roditelja su je inspirisale da napiše knjigu “It Sucked and then I Cried: How I Had a Baby, a Breakdown, and a Much Needed Margarita”, koja se ubrzo našla na listi bestselera časopisa New York Times, renomiranoj listi najprodavanijih knjiga na prostoru Sjedinjenih Američkih Država.

Armstrong se smatra pionirkom digitalnog oglašavanja i osobom koja je značajno uticala na razvoj onlajn zajednice kreatora sadržaja. Ima skoro dvije decenije isustva u kreiranju targetiranog sadržaja za brojne svjetske brendove, kao što su Ford, Nintendo i Clorox. Časopis Forbes ju je proglasio jednom od “30 najuticajnijih žena u oblasti medija”.

Armstrong je dva puta učestvovala u Forumu na temu fleksibilnosti radnog mjesta koji je organizovala Bijela kuća, zvanična rezidencija predsjednika SAD. Danas je jedan od najtraženijih govornika na teme u vezi društvenih mreža, filantropije, aktivizma i postizanja ravnoteže između poslovnih obaveza i ličnog ostvarenja.

Organizatori Spark.me su ranije objavili imena pet ovogodišnja govornika – u pitanju su Rory Suterland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, globalne advertising i marketinške agencije sa sjedištem u Londonu, Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitniku brojnih svetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertisinga, Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs “30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina”, Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike “The Mom Test“, te Jon Burkhart, specijalista za oblast marketinga sadržajem (content strategist), koji dolazi iz Londona. U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.

Karte za konferenciju Spark.me se mogu kupiti na zvaničnoj stranici konferencije www.spark.me. Puna cijena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 250€ do 14. maja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima u toku oba dana konferencije, ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem prve noći konferencije. Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Sve kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Konferencija Spark.me održaće se po peti put, 29. i 30. maja, u hotelu Mediteran u Budvi, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena. Spark.me je konferencija koja nudi brojne šanse za biznis i koja na jednom mjestu okuplja lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije, inovacija i marketinga, startupove i ljude željne znanja. Više informacija o konferenciji, načinu prijave, kotizacijama i prethodnim konferencijama možete saznati na zvaničnoj stranici na adresi www.spark.me, Facebook stranici www.facebook.com/sparkdotme i Twitter nalogu www.twitter.com/sparkdotme.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here