DEICHMANN obuća d.o.o. u 2016. godini prodala je tačno 620.000 pari cipela. Promet preduzeća, koje pripada DEICHMANN grupaciji sa sjedištem u Essenu, Njemačka, popelo se za 16,5 posto tj. na 30,2 miliona KM (2015. godine: 25,9 miliona KM).
„Naš koncept je ponuditi raznolikim grupama populacije modernu obuću dobre kvalitete po povoljnijim cijenama“, rekao je Boris Kopič, generalni direktor DEICHMANN obuće d.o.o., te dodao: „Drago nam je da je bilo moguće s našom ponudom zadovoljiti potrebe i želje naših klijenata.“
DEICHMANN obuća d.o.o. otvorila je u 2013. godini prve prodavnice u Bosni i Hercegovini i od tada je stalno u porastu. Protekle godine, preduzeće je povećalo mrežu svojih filijala za četiri nove prodavnice. U sedamnaest filijala koje posluju u BiH zaposleno je 147 zaposlenika (2015. godine: 118).
„Zadovoljstvo nam je što smo u 2016. godini mogli ponuditi radna mjesta za još 29 zaposlenika“, dodaje Kopič. DEICHMANN obuća d.o.o. i u tekućoj 2017. godini stavlja prioritet na razvoj. Za tekuću poslovnu godinu planirana je jedna nova filijala.
„Dobar glas naše marke na bh. tržištu ne dokazuje samo rastući broj prodate obuće već i nagrada koju smo dobili u svojstvu poslodavca: anketa web portala Posao.ba je pokazala da je DEICHMANN u 2016. godini najbolji poslodavac u kategoriji Moda i maloprodaja“, istakao je Kopič.
Deichmann grupacija nakon uspješne godine ide u napad i stacionarno i na internetu
Deichmann prodavnica obućom je podružnica korporacije Deichmann SE, koja je vodeća na njemačkom i u evropskom tržištu maloprodaje obuće. Deichmann grupacija u prošloj poslovnoj godini u 23 evropske zemlje, te u SAD-u ostvarila je bruto promet od 5,6 milijardi eura (neto 4,8 milijardi eura). Promet se povećao nakon prilagođenih kursnih valuta za 5,6 posto. Grupacija je 2016. godine prodala oko 173 miliona pari cipela u svojim podružnicama i online prodavnicama.
Grupacija je krajem 2016. godine poslovala sa sveukupno 3.857 prodavnica i zapošljavala 38.252 zaposlenika. S tim je preduzeće otvorilo skoro 1.000 novih radnih mjesta u 2016. godini.
Grupacija će u 2017. godini otvarati prve prodavnice u Francuskoj i Belgiji. Nadalje, preduzeće će svoju preduzetničku mrežu dodatno pojačavati na postojećim tržištima, pri čemu je u prvom planu kvalitativan rast. Za tekuću godinu grupacija planira na međunarodnom nivou otvoriti 262 novih podružnica. Osim toga, plan je modernizovati 185 postojećih podružnica. U tekućoj godini preduzeće Deichmann investirat će oko 232 miliona eura na međunarodnu infrastrukturu.
Kompanija Deichmann je sa novim reklamnim partnerom ušla u sezonu proljeće/ljeto. britanska pjevačica Ellie Goulding predstavila je prvu vlastitu kolekciju obuće, u Londonu, za evropsko tržište. Starke, etno sandale, štikle, cipele na punu petu, espadrile ili natikače – kolekcija „Ellie Goulding for DEICHMANN“– pod parolom „Rock your Look“. Šarene boje, ekstravagantni rezovi, individualne dorade ili zakovice u rock stilu daju poseban šarm. Ova kolekcija se može pronaći sveukupno u 21 evropskoj zemlji u prodavnicama i online prodavnicama grupacije Deichmann.