Citroën ove godine na Salonu automobila u Parizu posjetioce uvodi u prostor u skladu s identitetom Marke, koji je ugodan i prepun svijetla, s konkretnim dokazima svoje poruke «Be Different, Feel Good». Moderna vizija udobnosti automobila prikazana je gamom automobila, koju predvodi novi C3 predstavljen kao svjetska premijera, dva jedinstvena konceptna automobila prepuna ličnosti, koji ispisuju prve stranice novog poglavlja za Citroëni te prezentacija usluga i tehnologija savršeno povezanih s našim vremenom.

Citroën na salonu u Parizu, to je jedinstveno automobilsko iskustvo od 360° sa:

– gamom koja, u nastavku na C4 Cactus, pokazuje sposobnost marke Citroën da unese dašak svježine na tržište s automobilima snažnog dizajna koji pružaju ugodnost svojom udobnošću i tehnologijom. Simbol novog uzleta marke Citroën, novi C3 je predstavljen kao svjetska premijera uz posljednje novitete: E-Mehari, SpaceTourer, ali također i novi C4 Picasso. Modeli su to koji naglašavaju udobnost, pravi potpis marke Citroën i koji su prikazani kroz program Citroën Advanced Comfort®;

– dva nova konceptna automobila koja su svjetske premijere. Prvi, CXPERIENCE, ruši ustaljena pravila dizajna visoke klase, pokazujući tako sposobnost Marke da bude međunarodni učesnik prisutan u svim segmentima. Drugi, obilježava početak nove sportske avanture za Citroën;

– usluge i tehnologije, u skladu sa vremenom olakšavaju mobilnost i vožnju. U pogledu povezanih usluga, to su primjerice sistemi ugrađeni u vozilo kao što je ConnectedCAM CitroënTM u novi C3, Citroën Connect Nav (novi sistem navigacije 3D povezane sa prepoznavanjem glasa) ili Citroën Connect Packs (monitoring, mapping, tracking) koji upotpunjuju ponudu Citroën Connect Box sa SOS & Assistance paketom. Na kraju, to su također usluge uključene u aplikaciju My Citroën koja spaja kupca sa svojim vozilom kako bi mu olakšala svakodnevnicu (podsjetnik na redovni servis, asistencija, naručivanje na servis i dr…).

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here