U cilju uspješnog provođenja strateškog plana Push to Pass, došlo je do promjene u Izvršnom Odboru i Upravi PSA Grupe, koje stupaju na snagu od 1. septembra 2016. godine.

Nova organizaciona struktura, koja zadržava trenutni princip Marke/Regije/Zanimanja, ima za cilj osigurati uvođenje usluga mobilnosti, povećati učinkovitost PSA Grupe u Kini, te osigurati savršenu koordinaciju 121 svjetskog lansiranja prema planu u svakoj regiji.

U skladu s tim g. Grégoire Olivier imenovan je voditeljem novog Odjela Mobilnih Usluga, zahvaljujući svojim kvalitetama u domeni business developpment-a. Zamijenio ga je g. Denis Martin na mjestu voditelja za Kinu & Jugoistočnu Aziju, koji je pokazao iznimno visoku razinu uspjeha u vođenju regije Evropa. Maxime Picat, zahvaljujući iskustvu na čelu marke Peugeot, postao je voditelj regije Evropa i bit će odgovoran za ofanzivu proizvoda i tehnologija u ovoj regiji. Jean-Philippe Imparato, zaslužan za izvanredan porast PSA Retaila, naslijedit će mjesto od g. Maxime Picata na čelu marke Peugeot kako bi nastavio priču o uspjehu marke Peugeot.

Ostali članovi Izvršnog odbora ostaju fokusirani na svoje trenutne funkcije, što uključuje zajedničku raspodjelu međusobno povezanih aktivnosti vezanih uz strateški plan Push to Pass.

Na prijedlog predsjednika Uprave, Nadzorni odbor odobrio je imenovanje g. Maxime Picata u Upravu PSA Grupe, umjesto g. Grégoire Oliviera. Jean-Baptiste de Chatillon i Jean-Christophe Quémard ostaju članovi Uprave.

Ovom prilikom Carlos Tavares, izjavio je: “S ovim promjenama, postavili smo najbolje uslove za provođenje strateškog plana za profitabilan rast Push to Pass, a da pritom nastavljamo s našim svakodnevnim poslovanjem u sklopu plana ekonomske učinkovitosti. Više nego ikad, Izvršni Odbor PSA Grupe zajednički se zalaže za zadovoljstvo naših kupaca”.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here