Mtelov sistem upravljanja kvalitetom dobio je potvrdu da ispunjava sve zahtjeve međunarodnog standarda ISO 9001:2015. Sertifikat ISO 9001:2015 kompaniji je dodijeljen za sve poslovne procese pružanja telekomunikacionih i povezanih uslužnih djelatnosti, izdala ga je akreditovana kuća TÜV Austria Holding AG, a uručili su ga predstavnici konsultantske kuće Intercert iz Novog Sada.

Zahtjevi standarda ISO 9001:2015  uzeli su u obzir rast uticaja globalizacije i izazove tržišta sa kojima se danas suočavaju kompanije. Noviteti u ovoj verziji standarda će omogućiti efikasnije upravljanje kvalitetom u uslužnim kompanijama poput Mtela, te pružiti okvir koji će omogućiti da se kompanije posvete preduzetništvu, razmišljanju zasnovanom na rizicima i identifikovanju rizika i šansi u poslovanju.

“Zadovoljstvo dobijenim sertifikatom je još veće kada se ima u vidu da je Mtel prva kompanija u telekom industriji i među prvim u BiH koja je sertifikovana prema novoj verziji standarda ISO 9001:2015”, saopštili su iz kompanije Mtel.

Veoma važan zahtjev, koji standard stavlja pred kompanije, je upravljanje poslovnim procesima. On omogućava praćenje, analiziranje i unapređenje najvažnijih ključnih poslovnih procesa u kompaniji u cilju ostvarivanja koristi za sve učesnike. To praktično znači da će biti moguće kontinuirano skraćivati vrijeme isporuke usluge korisnicima kao i vrijeme otklanjanja smetnji i kvarova.

Dobijanjem sertifikata kompanija Mtel se obavezala da kontinuirano pruža visok nivo kvaliteta usluga i da teži potpunom ispunjavanju zahtjeva i očekivanja svih zainteresovanih strana u svom svakodnevnom radu, a naročito očekivanja korisnika.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here