Održana dodjela priznanja za MUST HAVE brendove 2025.

Svečana dodjela priznanja MUST HAVE brendovima za 2025. godinu održana je u Mercator centru Ložionička.

6

Ovaj  događaj okupio je predstavnike vodećih FMCG kompanija, trgovačkih lanaca, distrubutera, ali i prateće industrije, koji svojim radom doprinose jačanju tržišta i prepoznatljivosti brendova kod potrošača. Samu dodjelu pratio je veliki broj medijskih partnera koji već godinama sudjeluju u promociji i daju nesebičnu podršku projektima poput ovog.

Cilj MUST HAVE projekta je istaknuti brendove koji su prepoznati kao neizostavni dio potrošačkih korpi. Kriteriji za izbor uključuju kvalitet, dostupnost, inovativnost i kontinuiran rast na tržištu. Dodjela ovih priznanja služi kao svojevrsna potvrda brendovima koji su uspjeli izgraditi povjerenje potrošača i zadržati vodeću poziciju u svojoj kategoriji. Uspjeh izabranih brendova temelji se na visokom kvalitetu proizvoda, dosljednosti i sposobnosti prilagodbe potrebama modernog potrošača.

„Projekat MUST HAVE je više od same dodjele plaketa – to je prilika da se oda priznanje brendovima koji su dio svakodnevnog života potrošača. Ovi proizvodi nisu samo na policama, oni su dio naših navika i potreba. Svake godine svjedočimo tome koliko se industrija razvija, prilagođava novim trendovima i usmjerava ka kvaliteti. Ova priznanja su i svojevrsna zahvalnost brendovima koji neprestano podižu ljestvicu u svom poslovanju. Čestitam svim dobitnicima i zahvaljujem partnerima koji su prepoznali značaj ovog projekta“, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina, koji je ujedno i organizator ovog projekta.

Priznanja MUST HAVE brendovima potvrđuju njihovu poziciju kao neizostavne opcije za svakodnevnu kupovinu. Ovi proizvodi postaju svojevrsni vodič potrošačima, pružajući im sigurnost u kvalitetu i pouzdanost. Za brendove ovo priznanje predstavlja poticaj za dalji razvoj, inovacije i jačanje konkurentnosti.

Da podsjetimo, projekat je počeo specijalnim izdanjem InStore magazina, koje je posvećeno odabranim brendovima za 2025. godinu, zatim je nastavljeno svečanom dodjelom, a tokom januara i februara MUST HAVE brendovi bit će posebno istaknuti u najvećim Konzum, Mercator i Kort marketima širom Bosne i Hercegovine. Njihovo prisustvo na bočnim i redovnim policama dodatno će olakšati potrošačima da pronađu svoje omiljene proizvode, istovremeno osiguravajući veću vidljivost i dostupnost nagrađenih brendova.

Pored toga, početkom naredne godine slijedi promocija putem mreže LED displeja, na lokacijama širom Bosne i Hercegovine, čime će MUST HAVE brendovi dobiti modernu i efikasnu vizuelnu prepoznatljivost. Uz ovu aktivnost, bit će realizirana i digitalna kampanja na društvenim mrežama, koja će osigurati direktnu komunikaciju s potrošačima, promovirajući vrijednosti i posebnosti odabranih brendova.

Ovako detaljan i strateški osmišljen pristup potvrđuje ozbiljnost, snagu i dugoročni značaj projekta MUST HAVE. Kroz kombinaciju printanih i digitalnih medija, maloprodajnih aktivnosti i događaja uživo, ovaj projekat uspješno promovira brendove koji oblikuju tržište, unose inovacije i donose dodanu vrijednost potrošačima.

MUST HAVE brendovi za 2025 su: Argeta, Arla, Antique Pelinkovac, Cockta, El Grito, Elephant, Fructal Pelinkovec, Grand kafa, Juicy, La Rive – Her Chois,  Lasta krem štapići, Mi 99 dimljeni svježi sir, Mi 99 maslac classic, Mi 99 vrhnje za kuhanje, Milka Choco Crème, Milka Hazelnut Flavour Creme & Biscuits, Milka Leo Go, Nectar Prior Viljamovka, Nutrino Lab, Oreo, Patelina, Pfanner, Plantago čajevi, Fini Mini Noodle, O’Plant, Prekrašni štrudlice, San Pellegrino Naturali, 7 Days Croissant, Smoki, Spezi, Štark bananica, To-voćni sokovi, Tomico paradajz pire, Vina Laguna, Violeta Double Care i Ziaja.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here