Ovogodišnji sajam posjetilo je 30.000 ljudi i značajna pažnja bila je posvećena poslovnoj saradnji. Tokom sajma organizirano je više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora. Sve ovo pokazuje da je ZEPS ne samo izvrsno mjesto za promociju i izlaganje proizvoda, već i važna poslovna prilika koja daje konkretne rezultate.
Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile sa preko 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom potvrđena važnost ovog događaja kao ključne poslovne platforme u regiji, navodi se u saopštenju za medije ZEPS-a.
“Ove godine smo nadmašili sva očekivanja, ne samo po broju učesnika, već i po kvalitetu poslovnih susreta. ZEPS nije samo sajam, već prostor za stvaranje novih prilika, povezivanje ideja i jačanje naše zajedničke ekonomske budućnosti. Uspjeli smo, u ovih pet dana okupiti najbolje što Bosna i Hercegovina, ali i međunarodno tržište, ima za ponuditi. Posebno bih se zahvalio Republici Turskoj kao zemlji partneru i Istanbulskoj komori, njenom predsjedniku Šekibu Avdagiću i cijelom njegovom timu profesionalaca za izvrsnu saradnju. Svi oni su dali jednu dodatnu vrijednost koja je na neki način obilježila ovogodišnji ZEPS”, riječi su Sanela Ibrića menadžera ZEPS-a.
Ibrić je istakao kako su u ZEPS-u posebno ponosni na rezultate B2B susreta. “Ovaj segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih privrednih subjekata u regiji”, kazao je Ibrić.
Posebno raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima. Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o važnosti privrednih sajmova među mladima. Preko 5.000 učenika srednjih škola i studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i privredne perspektive među mlađim generacijama.