„Promotivnim spotom želimo naglasiti da je riječ o najznačajnijem privrednom događaju godine, mjestu susreta poduzetnih i uspješnih. Zemlja partner nam je Republika Turska, i to želimo ovim spotom posebno naglasiti“, navode iz organizacionog tima ovogodišnjeg ZEPS-a.
Fokus ovogodišnjeg ZEPS-a je na inovacijama, savremenim tehnologijama, te umjetnoj inteligenciji. U tom smislu učesnike i goste očekuju zanimljiva iznenađenja, o kojima će biti uskoro više riječi.
U spotu se na kraju poziva kompanije da na vrijeme rezervišu svoj izložbeni prostor: „Budite dijelom ove uspješne poslovne priče i dođite da zajedno ispišemo novu i ljepšu biznis stranicu regije i Bosne i Hercegovine. Više informacija i prijavni obrasci za firme na www.zeps.ba“, sa porukom da sa sajmom ZEPS 2024. budućnost može početi.
Ukupni sajamski prostor ove godine je 20.000 m2. ZEPS kao najveći sajam međunarodnog karaktera u Bosni i Hercegovini već treću deceniju privlači značajan broj domaćih i kompanija, sa omjerom učešća 55% domaćih naspram 45% stranih izlagača.
Do sada je Sajam okupio više od 12.000 različitih izlagača, uz impresivnu posjećenost od blizu 1,5 miliona posjetitelja, čime je potvrđen njegov status ključnog privrednog događaja u Bosni i Hercegovini.