Rolex bilježi pad cijena od 7,2 posto i rast zaliha na tržištu polovnih satova

Za ulagače u švicarske marke satova - i sve vrhunske satove što se toga tiče - novi podaci pokazuju da će se pad cijena na tržištu polovnih ili polovnih satova nastaviti.

50

A to je posebno dobra vijest za kupce Rolex satova, koji su poznati po ekstremnoj nestašici zaliha i dugim listama čekanja.

U nedavnoj bilješci klijentima, Morgan Stanley je izvijestio da je WatchChartsov ukupni tržišni indeks – koji prati korpu od 60 luksuznih švicarskih satova preko 10 robnih marki na tržištu korištenih proizvoda – pao deveti kvartal zaredom u drugom kvartalu koji je završio 30. juna.

Cijene padaju od vrhunca pandemije u prvom tromjesečju 2022. Tekuće cijene u drugom tromjesečju pale su sekvencijalno u usporedbi s prvim tromjesečjem za 2,1 posto, a na godišnjoj razini za 1,2 posto.

“Pad sekundarnog tržišta i dalje je širok, s nekoliko marki koje su zabilježile pozitivan učinak u drugom tromjesečju”, napisali su analitičari Morgan Stanleyja u izvješću.

Morgan Stanley vjeruje da će se pritisak na pad cijena nastaviti tokom cijele godine, prenosi SEEbiz.

Gledajući promjene iz godine u godinu na sekundarnom tržištu, samo je pet marki zabilježilo rast cijena, uključujući Montblanc (+2,4 posto) i Hamilton (+2,2 posto) među nekolicinom sretnika. Marke visoke klase poput A. Lange & Söhne (-5,3 posto), Breitling (-5,9 posto), Omega (-6,8 posto), Rolex (-7,2 posto) i Audemars Piguet (-12,5 posto) bile su među najlošijim rezultatima .

Cijene korištenih stvari bitne su osim što su pokazatelj vrijednosti za određene satove. Mogu utjecati na cijene koje se plaćaju na primarnom tržištu, gdje nove satove prodaju ovlašteni trgovci (AD).

Možda najzanimljiviji trend koji proizlazi iz izvješća: Rolex, jedina marka koja se činila imunom na pritiske cijena i prodaje, počinje osjećati vrućinu.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here