Pojavila se nova studija koja poništava ovu tezu. Američka kompanija Recurrentauto analizirala je podatke sa 12.500 Tesla vozila u SAD. Riječ je o vlasnicima automobila na kojima je urađena dijagnostika baterije.
Američka kompanija je otkrila da nema statistički značajne razlike u smanjenju dometa, bez obzira na posmatrane grupe.
Recurrentauto navodi da se rezultati studije mogu prenijeti na druge proizvođače električnih automobila.
Kako objasniti ove iznenađujuće rezultate? Kompleksni sistemi za upravljanje toplotom, naponom i baterijama koje su instalirali proizvođači električnih vozila štite baterije od oštećenja izazvanih upotrebom brzih punjača, navodi američka kompanija.
Međutim, postoje i situacije u kojima je bolje izbjegavati brze punjače. Na primjer, na visokim temperaturama, bez prethodnog hlađenja baterije. Ovo važi i za ekstremnu hladnoću ako baterija nije prethodno zagrijana.
Američka kompanija savjetuje da se brzi punjač ne koristi pri niskim kao i visokim nivoima napunjenosti. Tada je unutrašnji otpor naročito veliki.