Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2025. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 259,9 miliоna eura, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 9,8 posto. Uprkos izvrsnim prodajnim rezultatima, profitabilnost je i dalje pod pritiskom rekordnih cijena sirove kafe i kakaa te daljnjih ulaganja u zaposlene, pa je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) manja za 8,7 posto i iznosi 23,0 miliona eura, dok je neto dobit u odnosu na prvi kvartal prošle godine niža 38,4 posto i iznosi 6,1 milion eura.
“U prvom kvartalu 2025. godine ostvarili smo snažan rast prodaje u odnosu na isti period lani, usljed rasta prihoda u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima. I dalje se pritisak rekordnih cijena sirovina, posebno kafe i kakaa, te rastućih ulaganja u zaposlene reflektuje na rezultat u pogledu profitabilnosti. Nastavljamo pratiti razvoj situacije u izazovnom i dinamičnom makroekonomskom okruženju, ali ostajemo uvjereni da ćemo nastaviti s uspješnim i održivim rastom, s fokusom na jačanje konkurentnosti, inovacije i modernizaciju”, istakao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Kafa, Delikatesni namazi i Apotekarsko poslovanje prednjače u rastu
Najznačajniji rast prihoda od prodaje od 33,9 posto ostvaren je u Strateškom poslovnom području (SPP) Kafa, a slijede Delikatesni namazi s rastom od 19,5 posto i Apotekarsko poslovanje s rastom od 8,0 posto. Kafa je s udjelom u ukupnom prihodu od 24,4 posto i najveća pojedinačna kategorija. Među strateškim distribucijskim područjima (SDP) prednjače Srbija s rastom od 25,8 posto i Sjeverna Makedonija s rastom od 11,2 posto, a značajan je rast ostvaren i na tržištima Bosne i Hercegovine i Njemačke. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 65,0 posto, apotekarsko poslovanje 9,4 posto, dok principalski brendovi učestvuju s 25,6 posto prihoda od prodaje.
Inovativnost, održivost i odgovornost na djelu
Atlantic Grupa je 2025. godinu započela lansiranjem dva nova brenda – linije herbalnih voda iz segmenta funkcionalnih proizvoda pod brendom DoNatural (u okviru strateškog poslovnog područja Donat) te niskokaloričnu gaziranu limunadu pod brendom Lemonish (u okviru strateškog poslovnog područja Pića).
Atlantic je u sklopu konferencije Dani energetike u Sloveniji osvojio prvu nagradu u kategoriji „Energetski učinkovito poduzeće“. Uspjesi kompanije nastavljaju se i na području osnaživanja organizacije, koje predstavlja jednu od temeljnih strateških odrednica. Ova predanost prepoznata je i u Bosni i Hercegovini, gdje je Atlantic Grupa prema izboru portala MojPosao.ba uvrštena među tri najpoželjnija poslodavca.
Atlantic Grupa je i ove godine dobitnik certifikata Equal Pay Champion (SELECTIO grupa), čime je potvrđena njezina kontinuirana posvećenost osiguranju jednakih plata za jednak rad, bez obzira na rod, te promociji zastupljenosti žena na upravljačkim pozicijama.