Brčko distrikt se predstavio na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu

Organizatori sajma ističu da će prošlogodišnja posjećenost od 30.000 posjetilaca, ove godine biti premašena za čak 50 posto.

16

Na 46. Sajmu turizma u Beogradu koji se održavao od 20. do 23. februara, među više od 400 izlagača iz regiona, svoje proizvode i usluge izlažu i četiri firme iz Brčko distrikta: Hotel “Jelena”, vinarija “Pajić”, hotel i restoran “Divanhana” i etno domaćinstvo “Milijada”.

Direktor TO Brčko distrikta Ivana Damjanović kaže da je cilj predstaviti Brčko kao prepoznatljivu destinaciju za različite vrste turista.

“Učešće na ovom sajmu trebalo bi da unaprijedi poslovnu saradnju kroz nove poslovne kontakte sa drugim turističkim organizacijama, agencijama i investitorima. Vjerujemo da ćemo na ovaj način povećati vidljivost Brčkog na regionalalnom nivou”, rekla je Damjanovićeva za Hit televiziju.

Organizatori sajma ističu da će prošlogodišnja posjećenost od 30.000 posjetilaca, ove godine biti premašena za čak 50 posto.

Interesantno je da su cijene turističkih ponuda za predstojeću turističku sezonu veće od prošlogodišnjih za pet do 10 posto.

Ukoliko se aranžmani zaključe na sajmu cijene su niže za 40 odsto.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here