Ulaganje novca u odnose s javnošću danas je najbolja investicija

Prva PR agencija u BiH, Login Public, slavi 25 godina rada. Njen osnivač Nermin Ruvić ne krije zadovoljstvo što su se kroz sve ove godine uspješno okušali u svim segmentima PR-a.

151

Ne možete ne komunicirati.

Vođen ovom rečenicom, Nermin Ruvić je prije 25 godina osnovao prvu PR agenciju u Bosni i Hercegovini. Bio je to pionirski pothvat u zemlji koja se nakon razornog rata tek počela oporavljati, uspostavljajući nove institucije i postepeno obnavljajući privredni život uz stidljiv ulazak stranih investitora.

Kako sam Ruvić danas kaže, nisu to bile najpovoljnije okolnosti za pokretanje agencije koja će se baviti djelatnošću koja je i globalno bila još uvijek mlada.

Kvalitetna komunikacija

„Na početku 1999. godine, proveli smo istraživanje tržišta i shvatili da nas čeka težak i trnovit put – samo 17 posto kompanija u BiH tada je imalo PR odjele ili neku vrstu kombinacije s marketing službama, a svega osam posto top menadžera bilo je svjesno važnosti odnosa s javnošću. Danas, 25 godina kasnije, odgovorno tvrdim da ne postoji nijedna bosanskohercegovačka kompanija bez nekog oblika interne ili eksterne komunikacije“, ističe Ruvić.

Sami uvjeti i kultura poslovanja brzo su objasnili kompanijama zašto su im potrebni odnosi s javnošću. Vremenom su se okolnosti mijenjale, a danas je kvalitetna komunikacija i brz protok informacija imperativ u svijetu koji postaje sve dinamičniji. Svaka ciljna publika očekuje brze odgovore na svoja pitanja.

„Ulaganje u odnose s javnošću danas je, uvjetno rečeno, najbolja investicija. No, rezultati se postižu samo ako su aktivnosti kontinuirane, strateški vođene i dvosmjerne. Naš cilj nije puko prenošenje poruka klijenata, već stvaranje imidža i utjecaj na donošenje ključnih odluka koje osiguravaju kvalitetnu reputaciju moderne i efikasne kompanije“, objašnjava Ruvić.

Impresivan portfolio

Login Public je kroz četvrt stoljeća radio s globalno poznatim kompanijama poput GlaxoSmithKline, McDonald’sa i Kimberly Clarka, ali i s regionalnim gigantima poput Podravke i Gorenja. Među klijentima su bili i Croatia Airlines, Orbico, Siemens, Vlada FBiH i državne institucije BiH. Danas sarađuju s AS Holdingom, Bosnalijekom, Amko Komercom i mnogim drugima.

„Lista je duga, ali posebno se ponosimo angažmanima poput organizacije posjete Billa Clintona BiH, organizacije The Economist konferencije, kao i snimanja promotivnih filmova s Abdulahom Sidranom i Dinom Mustafićem. Također, zajedno s Ekonomskim fakultetom u Sarajevu, izdali smo knjigu Kodeksi etičkog ponašanja i profesionalnih standarda u marketingu i odnosima s javnošću, autora Melike Husić i Nenada Brkića“, navodi Ruvić.

Lider u kriznom PR-u

Ruvić ističe da Login Public tržištu nudi znanje, iskustvo, kreativnost i efikasnu organizaciju. „Najpoznatiji smo po kriznom PR-u – za laike, to je ono kad „gori“, a nas zovu da gasimo javne i medijske požare“, slikovito objašnjava.

Nakon 25 godina karijere, najponosniji je na mrežu kontakata i odlične odnose s novinarima i medijima. Bez obzira na izazove, Ruvić poručuje da je ovo profesija bez koje se ne može zamisliti normalno demokratsko društvo.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here