Ne možete ne komunicirati.
Vođen ovom rečenicom, Nermin Ruvić je prije 25 godina osnovao prvu PR agenciju u Bosni i Hercegovini. Bio je to pionirski pothvat u zemlji koja se nakon razornog rata tek počela oporavljati, uspostavljajući nove institucije i postepeno obnavljajući privredni život uz stidljiv ulazak stranih investitora.
Kako sam Ruvić danas kaže, nisu to bile najpovoljnije okolnosti za pokretanje agencije koja će se baviti djelatnošću koja je i globalno bila još uvijek mlada.
Kvalitetna komunikacija
„Na početku 1999. godine, proveli smo istraživanje tržišta i shvatili da nas čeka težak i trnovit put – samo 17 posto kompanija u BiH tada je imalo PR odjele ili neku vrstu kombinacije s marketing službama, a svega osam posto top menadžera bilo je svjesno važnosti odnosa s javnošću. Danas, 25 godina kasnije, odgovorno tvrdim da ne postoji nijedna bosanskohercegovačka kompanija bez nekog oblika interne ili eksterne komunikacije“, ističe Ruvić.
Sami uvjeti i kultura poslovanja brzo su objasnili kompanijama zašto su im potrebni odnosi s javnošću. Vremenom su se okolnosti mijenjale, a danas je kvalitetna komunikacija i brz protok informacija imperativ u svijetu koji postaje sve dinamičniji. Svaka ciljna publika očekuje brze odgovore na svoja pitanja.
„Ulaganje u odnose s javnošću danas je, uvjetno rečeno, najbolja investicija. No, rezultati se postižu samo ako su aktivnosti kontinuirane, strateški vođene i dvosmjerne. Naš cilj nije puko prenošenje poruka klijenata, već stvaranje imidža i utjecaj na donošenje ključnih odluka koje osiguravaju kvalitetnu reputaciju moderne i efikasne kompanije“, objašnjava Ruvić.
Impresivan portfolio
Login Public je kroz četvrt stoljeća radio s globalno poznatim kompanijama poput GlaxoSmithKline, McDonald’sa i Kimberly Clarka, ali i s regionalnim gigantima poput Podravke i Gorenja. Među klijentima su bili i Croatia Airlines, Orbico, Siemens, Vlada FBiH i državne institucije BiH. Danas sarađuju s AS Holdingom, Bosnalijekom, Amko Komercom i mnogim drugima.
„Lista je duga, ali posebno se ponosimo angažmanima poput organizacije posjete Billa Clintona BiH, organizacije The Economist konferencije, kao i snimanja promotivnih filmova s Abdulahom Sidranom i Dinom Mustafićem. Također, zajedno s Ekonomskim fakultetom u Sarajevu, izdali smo knjigu Kodeksi etičkog ponašanja i profesionalnih standarda u marketingu i odnosima s javnošću, autora Melike Husić i Nenada Brkića“, navodi Ruvić.
Lider u kriznom PR-u
Ruvić ističe da Login Public tržištu nudi znanje, iskustvo, kreativnost i efikasnu organizaciju. „Najpoznatiji smo po kriznom PR-u – za laike, to je ono kad „gori“, a nas zovu da gasimo javne i medijske požare“, slikovito objašnjava.
Nakon 25 godina karijere, najponosniji je na mrežu kontakata i odlične odnose s novinarima i medijima. Bez obzira na izazove, Ruvić poručuje da je ovo profesija bez koje se ne može zamisliti normalno demokratsko društvo.