U organizaciji USAID-a i Federalnog ministarstva pravde održana je konferencija „Digitalna transformacija javne uprave u FBiH: uspješni primjeri za novu javnu upravu“, a povodom prezentiranja i uvođenja najboljih uporednih praksi i digitalnih rješenja na sve administrativne nivoe vlasti u Bosni i Hercegovini s ciljem eliminacije administrativnih barijera, unapređenja dostupnosti i kvaliteta javnih usluga. Na ovoj konferenciji od reformskog značaja u oblasti javne uprave učestvovali su predstavnici federalne vlasti kao ključni akteri u procesima donošenja odluka, regionalni stručnjaci s primjerima dobrih praksi, uz predstavnike javnog i privatnog sektora s ciljem promocije, koordinacije i ubrzanja procesa digitalne transformacije.
„Federalna uprava za inspekcijske poslove je pristupila drugoj fazi digitalizacije, a u smislu izgradnje novog informatičkog sistema za inspektore i administraciju, kao i uvođenja inoviranog sistema za prekograničnu kontrolu roba.
Federalna uprava za inspekcijske poslove nastavlja proces digitalne transformacije novim projektima za uspostavljanje interoperabilne platforme s kantonalnim inspekcijskim organima u FBiH i uvođenjem chat-bot aplikacije s ciljem dalje modernizacije inspekcijskog nadzora u FBiH. Sekundarna prednost digitalizacije bi bila kontrolabilnost inspekcijskog djelovanja, uzimajući u obzir značaj i ulogu digitalnih tehnologija u prevenciji korupcije“- istakla je Ivana Prvulović, direktorica Federalne uprave za inspekcijske poslove.
U kontekstu USAID –ovog projekta E-uprave u BiH, na konferenciji je istaknut i prezentiran novi elektronski sistem za upravljanje granicom („Border Inspection Management System“ 2) Federalne uprave za inspekcijske poslove kao napredniji digitalni alat za prekograničnu kontrolu roba koji koriste federalni granični inspektori od maja 2023. godine, kao i druga digitalna rješenja: portal e-uprava, kao i sistem za centralizovane javne nabavke i e-dozvole u oblasti građenja.