Korisnici Mastercard kartica imaju priliku ove jeseni otkriti svijet neprocjenjivih mogućnosti i ostvariti povrat novca do kraja novembra! Svakog utorka u periodu od 1. oktobra do 30. novembra za izvršeno jedno ili više online plaćanja u ukupnom iznosu od minimalno 50 KM kod odabranih trgovaca koji učestvuju u kampanji, ostvarujete 10 KM povrata.
Partneri koji učestvuju u promociji su dm drogeriemarkt, GlovoBiH, m:tel BiH, Sport Vision i Telemach BH. Rezultati ovogodišnjeg Masterindex istraživanja ukazuju na to da korisnici kartica najčešće online plaćaju režije, opremu za domaćinstvo, hranu, odjeću, obuću i proizvode iz oblasti ljepote i zdravlja, a svakog utorka upravo kod odabranih trgovaca u ovim kategorijama bit će moguće ostvariti pogodnosti. Bilo da poručujete hranu iz omiljenog restorana, kupujete garderobu, sportsku opremu, omiljene drogerijske proizvode, ili plaćate račune, online plaćanje donosi vam povrat novca.
Plaćanja putem interneta sve više postaju trend na tržištu Bosne i Hercegovine, usljed jednostavnosti, sigurnosti i praktičnosti ovog načina plaćanja, koje pruža besprijekorno korisničko iskustvo. Do kraja novembra, ne samo da imate mogućnost da iz udobnosti svog doma pronađete sve artikle koji su vam potrebni, bez stajanja u redu ili čekanja, već možete ostvariti i dodatne pogodnosti.
Jelena Sretenović, direktorica za tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore kompanije Mastercard, istakla je da online plaćanja postaju zastupljenija na platnom tržištu i doprinose najboljem korisničkom iskustvu. Sretenović je dodala: „Ove godine naša tradicionalna kampanja stavlja u fokus online plaćanja i njihovu praktičnost i bezbjednost. U okviru Pay and Get kampanje pogodnosti, korisnici Mastercard kartica mogu jednostavno da plaćaju online i da uz to ostvare povrat. To je besprijekorno digitalno iskustvo koje donosi jednostavnost, sigurnost i lakoću svakoj transakciji“.
Više informacija o kampanji dostupno na: https://www.mastercard.ba/bs-ba/korisnici/pogodnosti-i-promocije/aktuelne-kampanje/povrat-novca.html