Najveća domaća farmaceutska kompanija ostvarila je neto prihod od prodaje u iznosu od 73,7 miliona KM uz 18,5 miliona prodatih pakovanja. Na domaćem tržištu ostvarena je prodaja ukupne vrijednosti 30 miliona KM (uz 7,9 miliona pakovanja), što predstavlja rast od 13 posto u odnosu na prvo polugodište prošle godine.
Ova godina je posebno izazovna za poslovanje na inostranim tržištima, gdje je Bosnalijek uspio održati stabilnu poziciju. Realizovana ukupna prodaja na izvoznim tržištima je iznosila 43,7 miliona KM sa 10,6 miliona prodatih pakovanja. U posmatranom periodu izvoz je realizovan u čak 17 zemalja.
Tako je u okviru regije Adriatic, Bosnalijek izvezao ukupno 2,3 miliona pakovanja, a što je vrijednosno rast prodaje od 20 posto. U regiji Euroazija, bosanskohercegovačka farmaceutska kompanija je ostvarila prodaju preko 6,6 miliona pakovanja, što je finansijski više od 30,3 miliona KM. Jednako dobar rast ostvaren je i na važnim tržištima na Bliskom Istoku, Africi i Turskoj.
“Ovi rezultati su odlični i više smo nego zadovoljni poslovanjem u prvom polugodištu ove godine. Izazova je mnogo i na domaćem, a pogotovo na inostranom tržištu. Tim prije smo ponosi na poslovne rezultate. Rezultat je to fokusiranog pristupa, uz veliki doprinos svih uposlenika Bosnalijeka. Uvjereni smo da će ovi pozitivni trendovi biti zadržani i da će poslovni plan za ovu godinu biti uspješno realizovan”, ističu iz Bosnalijeka.