Sve informacije o predstojećeoj Konferenciji možete dobiti na oficijelnom site-u bccbih.com ili mailu info@bccbih.com.

U Sarajevu će 7. i 8. decembra u organizaciji kompanije Business Concierge Center biti održava konferencija  EVOLUCIJA PRODAJE  – Prodaj danas, a savjetuj sutra koja će po prvi put na prostoru Bosne i Hecregovine predstaviti metodologiju  Sandler koja već punih 50 godina sa pravom nosi epitet vjerovatno najoriginalnije škole prodaje na svijetu. Sama metodologija nastala je vizijom Dejvida Sandlera koji je želio kreirati Sistem za prodaju koji će profesionalcima prodaje povratiti izgubljeno dostojanstvo profesije. Sarajlijama će ovu metodologiju kroz izrazito dinamična obraćanja prezentirati Dragan Vojvodić, certicifirani Sandler trener koji u razgovoru za Business magazine detaljnije pojašnjava o čemu se, zapravo, radi.

BM: Otkud Vi lično u poslovno-terapeutskim vodama?

VOJVODIĆ: Prije mnogo godina sam išao na psihoterapiju koja mi je pomogla da prevaziđem određene unutrašnje dileme. Tu sam otkrio od mog ljekara, vrsnog neuropsihijatra, moć I blagodet lijepo i pravilno izgovorene riječi. Tada sam poželio da to postane moje zanimanje. I tako me je život naveo da postanem licencirani Sandler trener.

BM: Zastupate metodologiju Sandler. Šta je čini tako moćnom?

VOJVODIĆ: Drugačije razmišljanje i drugačije ponašanje su dvije najbolje stvari koje mijenjamo kod naših klijenata. Sandler je životna promjena. Navest ću primjer: firma želi da poveća prodajne prihode, ali je njihovo razmišljanje da se plan prodaje pravi na osnovu iskustva iz prošlosti i proračuna u budućnosti. Ali ništa od toga ne možemo kontrolisati – nemamo uticaj ni na prošlost ni na budućnost. Jedino što je u našoj kontroli je sadašnjost. Dakle, najprecizniji plan prodaje se pravi na osnovu analize produktivnog I neproduktivnog ponašanja.
Neproduktivno ponašanje kod prodajnog tima je kontrolisano od pogrešnog razmišljanja. Ljudi rade naporno za sebe, a ne za firmin plan prodaje.
Zapravo firma riješava pogrešan problem jer je zaglavljena u pogrešnom razmišljanju. U ovim stvarima Sandler mijenja i podiže poslovanje firme na mnogo veće visine, kao i karijere pojedinaca.

BM: Ko je onda idealan učesnik konferencije?

VOJVODIĆ: To su svi oni koji već godinama u poslu traže prave odgovore na prava i bolna pitanja, ali nemaju izvor gdje da ih nađu. Svi vi koji tražite novac za vaše usluge ili proizvode, idealan ste učesnik konferencije. Zašto? Jer tehničko znanje nije dovoljno da se bude uspješan. Treba nam znanje o ljudskom ponašanju. Zato pozivam arhitekte, advokate, inžinjere, IT konsultante, ljekare, farmaceute, direktore, vlasnike, prodavce, prodajne timove, vlasnike računovodstvenih agencija. Zapamtite: vi ste u poslu sa ljudima, a tako malo znamo o njima!

BM: Šta je predispozicija uspjeha po tebi?

VOJVODIĆ: Jak unutrašnji osjećaj vrijednosti o sopstvenom JA.

BM: Da li nam možete otkriti tri važne teme o kojima ćete govoriti?

VOJVODIĆ: Naravno. Prvo ću vam pomoći da razumijete zašto je sadašnji način prodaje zastario jer ga svi koriste i postali ste predvidivi na tržištu. Shvatit ćete zašto su vaši prodavci umorni i bez boljih rezultata. Shvatit ćete istinu da ne možete kao firma zarađivati više novca ako prodavci ne zarađuju više novca koji su zaglavljeni u pogrešnom razmišljanju.
Pokazat ću vam koliko ostavljate novca konkurenciji koji ne uzimate jer i ne znate da ga ostavljate.  Često vlasnici i direktori misle da posluju dobro, a u stvari posluju prosječno!

BM: Često govorite da je iskustvo najveća prepreka uspehu?

VOJVODIĆ: Tako je. Iskustvo isključivo hrani ego. Iskustvo je zatvor. Življenje i hvaljenje iskustvom je spomenik sujeti i gordosti

BM: Da li možete neki primjer podijeliti sa nama?

VOJVODIĆ: Svakako! Pričao sam direktorom IT kompanije: “Mark, koji je najčešći način dobijanja poslova?“ Uh, šaljemo ponude! Da li si zadovoljan dobijenim poslovima? Nisam. Zašto onda šalješ ponude? Pa…moram da pošaljem. To pokazuje našu profesionalnost. Koliko dugo si u biznisu? Preko 20 godina iskustva. Razumijem. Na koji način ti je veliko iskustvo pomoglo da riješiš problem sa ponudama???  Pouka: Ako želite na velike visine u biznisu, treba vam novo znanje koje će vam kreirati novo iskustvo! Nemojte biti kao Marko.

BM: Znamo da je Vaš stil predavanja veoma dinamičan?

VOJVODIĆ: Jeste! Na konferenciji u Sarajevu imat ćete priliku da razgovarate sa mnom. Ulazit ću u publiku, “provocirat ću vas“ na dobre odgovore…Očekujte premium konferenciju. Moj lični cilj jeste da vam dam novo razmišljanje i pokažem novo – produktivnije ponašanje. Želim da razumijete uzroke problema, koliko vas koštaju i šta raditi drugačije!

Življenje i hvaljenje iskustvom je spomenik sujeti i gordosti

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here