Waymo će smjeti voziti brzinom do 100 kilometara na sat i po lošem vremenu, dok će Cruise biti ograničen na 60 kilometara na sat i neće smjeti voziti kada vremenske prilike to ne dopuštaju.
Komisija je šest sati saslušavala komentare lokalnog stanovništva i posebnih interesnih skupina koje podržavaju ili se protive odluci.
Agencija za prijevoz i sigurnost tvrdi da robotski automobili mogu ometati vatrogasce, uzrokovati prometne gužve i kršiti druga pravila u prometu te da tvrtke nisu u potpunosti otkrile podatke koji ukazuju na te probleme. Agencija je zato zatražila opreznije uvođenje robotaksija.
Cruise i Waymo s druge strane tvrde da su njihovi robotaksiji sigurniji od ljudskih vozača te da nisu uzrokovali smrt ili ozljede opasne po život tijekom milijuna ukupno prijeđenih kilometara.
Alphabet i General Motors sada imaju dopuštenje za pokretanje plaćene taksi službe u cijelom gradu u svako doba dana i priopćile su da zbog toga planiraju uvesti više automobila. Zajedno imaju više od 500 autonomnih vozila koji se već nalaze na cestama San Francisca.
Cruise i Waymo nisu nagovijestili u kojem roku mogu uspostaviti danonoćnu taksi uslugu, ali su obećali da će to učiniti uskoro.