Na tradicionalnoj dodjeli bankarskih nagrada Zlatni BAM, održanoj 15. septembra 2022. godine u Sarajevu, UniCredit Bank u Bosni i Hercegovini već treću godinu zaredom dobija posebno priznanje, Plaketu Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu.
Ovim priznanjem, koje se dodjeljuje već 20 godina u organizaciji magazina „Banke&Biznis”, a na osnovu izvještaja nezavisnih revizora u BiH, potvrđeno je da su mobilne aplikacije m-ba i m-bank prepoznate kao najbolje na tržištu, kako od strane klijenata, tako i od stručne javnosti.
Mogućnost upravljanja budžetom i kategorizacija troškova, informacije na jednom mjestu o svim računima i drugim aktiviranim uslugama, podjela transakcija na rate, pregled PIN kodova kartica, podešavanje dnevnih limita, aktiviranje kartica kroz aplikaciju bez dolaska u poslovnicu, kao i obavijesti o provedenim transakcijama po računu, funkcionalnosti su kojima aplikacije omogućavaju klijentima jednostavnije korištenje digitalnih usluga.
Osvrnuvši se na digitalizaciju kao strateško opredjeljenje banke kojim se osigurava jednostavnije poslovanje, ali i bolje korisničko iskustvo, Dragan Ćavar, član Uprave za Maloprodaju u UniCredit Bank d.d. Mostar, izjavio je:
“Naše napore u digitalnom području ubrzali smo, ne samo zato što su to očekivali naši klijenti, već i zato što digitalizacija čini osnovu naše strategije i želimo svojim klijentima pružiti najbolje proizvode i usluge u klasi. Ostajemo dosljedni na putu digitalne transformacije, te klijentima nastojimo pružiti jednostavna digitalna rješnja koja istovremeno osiguravaju maksimalnu sigurnost. Ova nagrada produkt je kontinuirane predanosti i rada naših vrijednih uposlenika, kojima istinski zahvaljujem.”
UniCredit u BiH kontinuirano prati zadovoljstvo svojih klijenata, vodeći računa o njihovim potrebama i navikama, kako bi unaprijedili svoje digitalne usluge i uveli nove tehnologije u svoj rad. Potvrda titule najbolje mobilne aplikacije daljnji je podstrek da mobilne aplikacije nastave unaprjeđivati i obogaćivati novim funkcionalnostima, u skladu s potrebama klijenata.
“Iako potrebe za korištenjem bankarskih usluga klijenti i dalje u dobroj mjeri ostvaruju putem direktnog kontakta s Bankom, kroz mrežu filijala, posvećeni smo i usmjereni ka ulaganju u razvoj inovativnih rješenja, obezbjeđujući najsavremenije digitalne usluge na lokalnom tržištu, kojima nastojimo olakšati poslovanje klijenata s Bankom te poboljšati njihovo cjelokupno korisničko iskustvo. Ovo priznanje još jednom potvrđuje da je UniCredit u BiH, kada su digitalni kanali u pitanju, vodeći u tom segmentu na tržištu. ‘ – istakao je Željko Kišić, Član Uprave Banke zadužen za Maloprodaju i Korporativno i investiciono bankarstvo u UniCredit Bank Banja Luka.