Ko je Gaston Taratuta
Gaston Taratuta napravio je revoluciju u digitalnom oglašavanju kreiranjem globalne platforme za kompanije na tržištima koja su u razvoju.
Veteran u prodaji i marketingu, Gaston je primijetio nedostatak mogućnosti da se kompanije i oglašivači u zemljama u razvoju povežu sa najvećim svjetskim digitalnim platformama kao što su Twitter, Snapchat i LinkedIn, pa je 2005. godine osnovao Internet Media Services (IMS) kako bi unaprijedio digitalni ekosistem u Argentini i zemljama koje su imale sličnu situaciju na tržištu. Prethodne godine, spajanjem kompanije IMS i akvizicijom sličnih kompanija, formirana je kompanija Aleph.
Danas je Aleph globalna kompanija, prisutna na 90 tržišta i čak četiri kontinenta.
Gaston Taratuta kontinuirano ulaže u obrazovne programe koji pomažu stanovnicima zemalja u razvoju da razviju profesionalne karijere u digitalnoj sferi. Obrazovna platforma kompanije Aleph posvećena je obuci i konekciji čak 50.000 profesionalaca za digitalno oglašavanje, pišu Boninteti.