Nakon 22 godine iskustva u segmentu malih automobila, ŠKODA u BiH predstavlja četvrtu generaciju modela FABIA. Od lansiranja na tržište 1999. godine model Fabia je ubjedljivi lider svoje klase u Bosni i Hercegovini.
Novi model zasnovan je na modularnoj platformi Volkswagen Grupe i najprostraniji je automobil u svom segmentu. Prelazeći granicu od četiri metra, nova FABIA je znatno duža od svog prethodnika. Prtljažnik – koji je već bio najveći u segmentu – dobio je dodatnih 50 l i sada iznosi čak 380 l. Preklapanjem zadnjih sjedišta, kapacitet prtljažnika može se povećati na 1.190 l. Platforma na kojoj je izgrađena nova FABIA omogućila je modelu mnoštvo sistema za asistenciju vozaču koji su ranije bili rezervisani isključivo za vozila višeg segmenta.
U kombinaciji sa još tvrđom karoserijom, mali automobil nudi odličnu aktivnu i pasivnu bezbjednost koja je pomogla novoj Fabiji da dobije pet zvezdica na Euro NCAP testovima. Može imati do devet vazdušnih jastuka i po prvi put u historiji modela nudi Travel Assist, Park Assist i druge sisteme pomoći. Tu spadaju i adaptivni tempomat, Lane Assist kako biste bili sigurni da nećete skrenuti iz svoje trake i Side Assist koji upozorava vozače na automobila u mrtvom uglu ili automobile koji pri velikoj brzini prilaze od pozadi.
Emotivan dizajn, najbolja aerodinamika u klasi i domet veći od 900 km čine novu FABIA-u veoma privlačnom. Oštriji farovi, kao i zadnja svjetla sa modernom LED tehnologijom i kristalnom strukturom, ističu njen dinamičan izgled. Preuređena unutrašnjost odlikuje se simetričnom instrument tablom sa samostojećim centralnim ekranom i horizontalnim ukrasnim trakama. Na tržištu u BiH su dostupni Active, Ambition i Style paketi opreme.
U odnosu na prethodni model unutrašnjost je prostranija, ali i tiša, zahvaljujući poboljšanoj zvučnoj izolaciji, dok nove tehnologije i materijali koji se obično nalaze u automobilima višeg segmenta, poput ambijentalnog osvjetljenja ili kontrastnih šavova tapacirunga, čine iskustvo u automobilu još boljim. Po prvi put FABIA svojim putnicima nudi dvozonski klima uređaj i otvore za zrak na zadnjem dijelu centralne konzole za putnike pozadi. Ostale nove opcije koje prvi put vidimo u Fabiji su grijani upravljač i grijano vjetrobransko staklo. Još jedan novitet je i opciono dostupna digitalna instrument tabla sa ekranom od 10,25 inča.
Nova ŠKODA FABIA ima najbolju aerodinamiku u svom segmentu sa koeficijentom otpora vazduha od 0,28. Kako približno 25% otpora generišu točkovi, ŠKODA je sada u model FABIA ugradila i posebne plastične obloge kako bi poboljšala aerodinamiku aluminijskih felgi. Vrijedi pomenuti veći i izdužen zadnji spojler koji pomaže kod usmjeravanja protoka vazduha iza automobila i značajno smanjuje otpor.
Za novu ŠKODU FABIA postoji izbor od devet boja karoserije. Opcije za točkove uključuju čelične felge od 14 i 15 inča, kao i devet različitih modela aluminijskih felgi u rasponu od 15 do 18 inča. U četvrtoj generaciji modela ŠKODA FABIA postoji mnogo veći izbor pogonskih sklopova nego kod prethodnih modela i sada je kupcima dostupno pet različitih motora. Svi motori su u skladu sa strogim Euro 6 standardom emisije štetnih gasova, a izlazne snage kreću se od 48 do 110 kW. 1.5 TSI sa izlaznom snagom od 110 kW i 7-stepenim DSG mjenjačem je najnovija vrhunska varijanta pogonskog agregata koji se može pohvaliti prosječnom potrošnjom od 5,6 litara na 100 pređenih kilometara.
Odnos cijene i kvaliteta, visok nivo funkcionalnosti i mnoštvo pametnih rješenja krase i ovaj ŠKODA model. Pet novih Simply Clever karakteristika slavi svoju premijeru u ŠKODI. U zavisnosti od specifikacije, nova ŠKODA FABIA nudi 43 praktična detalja koji olakšavaju upotrebu vozila u svakodnevnom životu – to je više nego ikad ranije. Asortiman se proteže od klasičnih ŠKODA rješenja, kao što su strugač za led u poklopcu rezervoara za gorivo sa mjeračem dubine profila pneumatika i kišobran u vratima vozača, do potpuno novih pametnih detalja koji čine unutrašnjost automobila i prtljažnika mnogo urednijim.
Početna cijena novog FABIA modela iznosi 26.400 KM sa PDV-om.