Tri trenda koja transformišu industriju štampe velikih formata

Štamparije su te koje oblikuju budućnost marketinškog komuniciranja i moraju biti korak ispred. To će postići tako što će nuditi nove proizvode i usluge postojećim kupcima ili kreirati bazu novih kupaca kojima su potrebna inovativna i održiva rješenja.

108

Održiviji i društveno odgovorniji pogledi koje donose nove tehnologije u industriji digitalne štampe znače da kompanije imaju veliku priliku za rast i diferencijaciju kako bi zadovoljili zahtjeve kupaca, u što kraćem roku te proširili ponude koje bi mogle omogućiti klijentima da krenu u novim smjerovima. Pritom štamparije moraju ostati fokusirane na učinkovitost, troškove i poboljšani tok rada korištenjem tih tehnologija, koje za učinak imaju brže i pojednostavljene procese. Mnogi traže načine da postanu društveno odgovorni – zbog svojih kupaca, njihovog ugleda i u konačnici, profita. Dakle, pogledajmo neke od ovih trendova i pokušajmo razumjeti što će oni značiti za štamparsko poslovanje u nadolazećim mjesecima i godinama.

INOVATIVNOST I KREATIVNOST

Prema istraživanju Widthwisea iz 2020. dvije petine štamparija koje su prošle kroz istraživanje smatraju diverzifikaciju svoje ponude ispisa velikog formata ogromnim prioritetom jer moraju odgovoriti jedinstvenim idejama i kreativnim rješenjima na zahtjeve svojih kupaca.

Štamparije su te koje oblikuju budućnost i moraju biti korak ispred. To će postići tako što će nuditi nove proizvode i usluge postojećim kupcima ili kreirati bazu novih kupaca kojima su potrebna inovativna rješenja.

Uređenje enterijera samo je jedan primjer. Uključuje mnogo stvari, od likovne umjetnosti do tekstilnih materijala i presvlaka, mogućnosti su ogromne. Predviđa se da će globalno tržište digitalne štampe tapeta rasti za 23,6 posto godišnje (CAGR) do 2025. godine, kako bi dostiglo ukupnu vrijednost od 10,4 milijarde dolara, prema podacima Energias Market Research.

Predviđa se da će globalno tržište digitalne štampe tapeta rasti za 23,6 posto godišnje (CAGR) od sada do 2025.

INTELIGENTNA AUTOMATIZACIJA

Pored toga što se voditelji štamparija moraju posvetiti pažnju rastu prodaje, također se moraju fokusirati na korisničku uslugu i profitabilnost. Veliki dio toga osigurava učinkovito odvijanje operacija, a to znači smanjenje troškova, grešaka i gubitka uz istovremeno poboljšanje produktivnosti, kapaciteta posla i vremena za izlazak na tržište.

Prema posljednjem objavljenom istraživanju FESPA, 72 posto štamparija bilježi povećanu potražnju kupaca za bržim rokovima obrade, a 59 posto vjeruje da će se potražnja kupaca za isporukom „baš na vrijeme“ povećati.

Tok rada i tehnologija automatizacije mogu napraviti razliku. Može pomoći u poboljšanju načina rada štamparija pomažući im da preciznije citiraju, pregovaraju o boljim cijenama sa dobavljačima i vide gdje se može postići troškovna učinkovitost. Osim toga, softver i usluge također mogu omogućiti kompanijama da iskoriste nove prilike kao naprimjer izgradnju digitalne prisutnosti za hvatanje narudžbi na mreži.

PROFITNA ODRŽIVOST

Nedavno HP-ovo istraživanje otkriva da 85 posto štamparija sada zahtijeva održive proizvode i prakse.

Istraživanje je podržano studijom Widthwise koja je pokazala da je 2020. godine 81 posto štamparija smatralo održiva rješenja ispisa „važnijima“ nego dvije godine prije. 48 posto ispitanika istaknulo je da je njihov fokus na okoliš za 2020. bio mjerenje i/ili smanjenje ugljičnog otiska.

To je vođeno željom da budemo društveno odgovorniji, ali i poslovnim prilikama. Doista, postoji hitna i rastuća potreba za pronalaženjem alternativa za materijale kao što je PVC, sa velikim brandovima koji predvode naplatu obvezujući se da neće biti PVC-a.

48 posto ispitanika je reklo da je njihova prekretnica za 2020. bila mjeriti i/ili smanjiti njihov ugljični otisak.

Štamparski poslovi su se razvijali već neko vrijeme, a turbulencija doživljena 2020. samo je ubrzala tu promjenu. Mnogi pokazuju otpornost i kreativnost, a kompanije koje će preživjeti i napredovati bit će one koje su svestrane, povezane, održive i sigurne.

HP vam može pomoći da napravite sljedeći korak kako biste osigurali da vaše poslovanje s ispisom ima najbolje šanse za uspjeh.

HP u Bosni i Hercegovini predstavlja kompanija Fortuna Digital d.o.o. u Sarajevu, a zajedno s ostalim kompanijama u grupaciji prisutni su u 11 zemalja u regiji te time jedan od najznačajnijih predstavnika svjetski renomiranih brendova u industriji digitalne štampe.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here