Ocjena poslovnog ambijenta 2021. godine:Petar Ćorluka, Violeta, d.o.o. Grude, predsjednik uprave

U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja.

291

Kraj godine vrijeme je sumiranja godišnjih poslovnih rezultata i donošenja novih poslovnih planova i odluka. Predstavnici naših kompanija za Business Magazine govorili su o, unatoč brojnim izazovima, ostvarenim poslovnim rezultatima u protekloj godini i otkrili nam nove planove i ideje. U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja.

Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH u 2021. godini?

Uvjeti poslovanja u zadnjem periodu potvrdili su da su fleksibilnost i brza prilagodba vrlo bitni za svako uspješno poslovanje. Pojedine kompanije ne mogu samostalno utjecati na poslovni preokret, no uspostavom dobre strategije razvoja privrede i gospodarstva na nivou države možemo se nadati perspektivnijoj budućnosti. Trenutna politička retorika ne potpomaže pozitivnom poslovnom ambijentu za investitore. Potrebno je privući strani kapital i potaknuti investitore na ulaganje u potencijale i resurse koje BiH ima. Svakako ima prostora za rast i napredak, ali u svemu tome treba jako puno rada i ulaganja u svim sferama.

S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali?

Svako značajno poslovanje podvrgnuto je brojnim izazovima i nepredviđenim situacijama. U Violeta grupaciji poslovna strategija se uvijek bazira prema potrošaču, tako da uvijek se vodimo onime što je tržištu najpotrebnije i pratimo konkurenciju. Tijekom provođenja preventivnih mjera povodom pandemije važno je bilo upravljati prodajom, ispoštovati naše kupce kako ne bi bilo neisporuka. Kod nas u Violeti svemu se pristupa sistemski jer radi se o organizaciji od više od 1.200 zaposlenih. Zajedničkim snagama, trudom i radom svih nas, cijeli krug funkcionira i trudimo se pružiti našim potrošačima premium asortiman kao i do sada.

Kakvi su planovi Vaše kompanije za 2022. godinu?

Grupacija Violeta do sad se bavila proizvodnjom higijenskih potrepština, tekućeg programa i distribucijom poznatih svjetskih brendova. Kao i prethodnih godina, nastavljamo istraživati tržište i ulagati u razvoj novih proizvoda te unaprijediti postojeći asortiman. Također, finaliziramo ulaganje u prehrambenu industriju u Čapljini. Tvornica Lasta već je krenula s radom, proizvodnja je u tijeku. Zahtjevi su visoki i sve mora biti spremno kako bi izašlo na tržište početkom 2022. godine. Svi Lasta proizvodi će biti finalni kad se potvrdi visoki standard kvalitete koji Violeta već ima. U ovoj situaciji smo vidjeli da je domaća proizvodnja hrane jako bitna te nam je cilj zadovoljiti domaće tržište svojom cjelokupnom ponudom. Osim ulaganja u proizvodnju hrane, u pripremi su i neke druge investicije u proizvodnju koje bi ojačale našu konkurentnost na tržištu. Također, u pregovorima smo oko akvizicije jedne proizvodne firme u zapadnoj Europi.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here