E-commerce platforma Ananas, kompanije Delta Holding uveliko je u fazi razvoja, najprije će biti dostupna korisnicima u Srbiji, nakon čega će se vrlo brzo pojaviti i na tržištima BiH, Crne Gore i Makedonije. Za kraj su ostavili tržišta Hrvatske i Slovenije.
“Pripreme za pokretanje online trgovine počeli smo prije skoro godinu dana. U razvoj su uključeni konsultanti iz Boston Consulting Group, zatim iskusni menadžeri iz velikih svjetskih online trgovina, kao što je bivši direktor logistike u Mercado Libre, najvećoj online trgovini u Južnoj Americi. Platformu razvija kompanija HTEC. Cilj svih ovih aktivnosti je da kupcu Ananasa ponudimo iskustvo kakvo nude najveće svjetske online trgovine. Plan je da Ananas počne da radi već tokom ljeta ove godine”, objašnjava za InStore Rajko Mandić, generalni direktor platforme Ananas.
Kako najavljuje, korisnici će na Ananas platformi moći pronaći sve što im je potrebno – od elektronike, preko odjeće i obuće, pa sve do alata i malih kućnih aparata. Zato ga zovu balkanski Amazon, kao lokalnu verziju velikog američkog online prodavca.
U veoma konkurentnom okruženju, kao što je oblast e-trgovine, glavni aduti Ananasa će biti precizna i brza dostava, razvijena korisnička podrška, kvalitet i veliki izbor ponuđene robe, kao i cjelokupno korisničko iskustvo, za koje u kompaniji žele da bude na nivou vodećih svjetskih online trgovaca.
Mandić smatra da je potencijal za rast online trgovine na Balkanu ogroman, a da je pandemija virusa COVID-19 dodatno ubrzala rast ove industrije i u prvi plan stavila činjenicu da ona nije više stvar budućnosti, već sadašnjosti.
Što se tiče daljeg širenja, kako najavljuje, u fokusu su im zemlje bivše Jugoslavije i Albanija, koja se kao tržište ne razlikuje mnogo od pomenutih država.