Američki medijski div Netflix izvijestio je da je na kraju 2020. godine premašio 200 miliona pretplatnika i povećao prihode za petinu u četvrtom tromjesečju budući da je velik broj ljudi u pandemiji kratio vrijeme pred ekranima. |
Samo od oktobra do decembraNetflix je upisao 8,5 miliona novih klijenata koji plaćaju streaming zahvaljujući odličnom odjeku tv serija “Damin gambit” i “Bridgerton”, novoj sezoni “Krune” i filma “The Midnight Sky”.
Time se broj pretplatnika pionira streaminga na kraju 2020. popeo na 203,7 miliona, u čemu su važnu ulogu odigrale i mjere zaključavanja zbog pandemije koronavirusa, koje su ljude zadržale kod kuće i prikovale ih za ekrane. Netflix želi još više proširiti bazu pretplatnika u 2021., ali ni konkurencija ne sjedi prekriženih ruku – Walt Disney je u decembru2020. predstavio novi program Disney +, a Warner Brosov AT&T planira od ove godine sve filmove slati ravno na kanal HBO Max i u kino dvorane. “Veliki rast streaminga zabavnih programa naveo je naše konkurente poput Disneya, WarnerMedije i Discoveryja da nam pokušaju konkurirati uvođenjem novina”, naveo je Netflix u saopćenju. “To je djelomično razlog zašto smo tako brzo reagirali”, objašnjavaju u Netflixu, ukazujući na nove naslove i širenje poslovanja na više zemalja. Procjenjuju da će u prva tri mjeseca ove godine upisati šest miliona novih pretplatnika. Prihodi su im u zadnja tri mjeseca 2020. poskočili 21,3 posto, na 6,64 milijarde dolara. Neto dobit pala mu je 7,7 posto, na 542,2 miliona dolara. |
|