Kinesko tržište se ponovno pokazalo kao “najvažniji stup” svjetske automobilske industrije, a posebno njemačkih proizvođača, navodi se u izvještaju koje je objavila globalna konzultantska tvrtka Ernst & Young (EY). |
Kineski udio u svjetskoj prodaji njemačkih proizvođača automobila u trećem tromjesečju (Q3) popeo se s 35,7 posto na 39,2 posto na godišnjoj razini, navodi EY. Tokom prvog vala COVID-19 u drugom tromjesečju, 51 posto svih novih automobila njemačkih proizvođača automobila prodano je kupcima u Kini.
Tri glavna njemačka proizvođača automobila Volkswagen, BMW i Daimler profitirali su u “natprosječnoj mjeri” od oporavka tržišta u Kini, jer je njihova prodaja u Q3 u Kini porasla za devet posto u odnosu na prošlu godinu, napomenuo je EY. Istovremeno, prodaja njemačkih proizvođača automobila u zapadnoj Evropi pala je za četiri posto, a u SAD-u je čak pala za 14 posto, prema izvještaju EY. Nakon masovnog pada globalnih prihoda, kao i prodaje jedinica u drugom tromjesečju zbog krize COVID-19, poduzeća 17 analiziranih automobilskih grupa širom svijeta bila su “znatno bolja” u trećem tromjesečju, navodi se u izvještaju EY. Prihodi analiziranih automobilskih grupa porasli su za 53 posto u usporedbi s prethodnim tromjesečjem, dok je prodaja novih jedinica vozila porasla za 46 posto, navodi se u izvještaju. Međutim, u usporedbi s prethodnom godinom, svjetski proizvođači automobila još uvijek nisu dosegli razinu iz prethodne godine, navodi se u izvještaju. Što se tiče prihoda i prodaje, analizirani proizvođači automobila bili su pet posto ispod razine prije krize. |
|