Unaprijeđenje poslovanja UNIQA OSIGURANJA D.D. SARAJEVO uz ŠPICA TIME&SPACE

Primjenom svih navedenih mjera i uvođenjem pojedinih modula, ostvarene su znatne uštede, ostvarena ušteda vremena ručne obrade podataka, a zaposlenici su dobili dodatno vrijeme za izvršavanje ostalih dnevnih zadataka dok je Time&Space sistem za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa obavio posao bilježenja i generisanja podataka o radnom vremenu za njih

30
analiza

UNIQA OSIGURANJE D.D. Sarajevo je simbol pouzdanosti, odgovornosti i drugačijeg pogleda na svijet. Članica je UNIQA Grupe, jedne od vodećih osiguravajućih grupa, sa tradicijom dugom 200 godina koja pruža sigurnost za više od 9,4 miliona klijenata. Sa preko 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, svojim klijentima pruža podršku na 35 prodajnih mjesta širom Bosne i Hercegovine. Lider je u životnim osiguranjima na bh. tržištu, lider u bankoosiguranju i prva među vodećim osiguravajućim društvima u ažurnosti obrade i isplate šteta, jer ispunjava data obećanja.

Kontinuirano postavljaju standarde u inovacijama i usluzi klijentima, kojima je dostupan 24/7 UNIQA Non Stopservis. Izuzetak nije ni sistem evidencije radnog vremena koji je uveden sa ciljem optimizacije internih procesa na području upravljanja radnim vremenom i kontrolom pristupa. U UNIQA osiguranju je zaposleno 250 osoba. UNIQA ima poslovnice na teritoriji čitave BiH. Do sada je sistem za evidenciju radnogvremena bio postavljen samo u zgradi Direkcije, ali ne i u ostalim servisnim centrima, gdje je evidencija bila ručna i u papirnatom obliku.

Projektni zadatak za ŠPICA TIME&SPACE bio je objedinjavanje registracije radnog vremena na svim lokacijama u Bosni i Hercegovini na kojima UNIQA posluje. Ispunjavanje zakonskih okvira za evidenciju radnog vremena svih zaposlenika na nivou Društva, kao i uvezivanje evidencije sa modulom za obračun plate su bili glavni izazovi koje je UNIQA željela riješiti. Cilj projekta je bio automatizacija procesa od planiranja rada, prikupljanja registracija, nadzora i ispravke podataka, naprednog izvještavanja do povezivanja sa obračunom plata.

Time & Space program instaliran je na serveru u zgradi Direkcije. Daljinski pristup serveru i povezivanje putem optičkih veza sa svim radnim lokacijama osigurali su stabilnost rada i pojednostavili procese na način da se automatski prikupljaju podaci radnog vremena uz mogućnost praćenja i pregleda podataka u svakom trenutku, sa bilo koje lokacije. Pored evidencije radnog vremena, zgrada Direkcije je pokrivena i kontolom pristupa. Na samom ulazu su integrisane barijere, povezane za terminalom za evidenciju Zone Touch i čitačima koji bilježe sve događaje shodno pravima korisnika i tačkama na kojima imaju pristup.

Korisnicima se dodjele pristupne tačke, te samim tim im je ograničeno pravo kretanja. U manjim poslovnicama radno vrijeme se bilježi, umjesto na uređaju za registraciju, razmjenom podataka između dva programa. Prijava/odjava zaposlenika na radnom mjestu se bilježi prijavom/odjavom rada pomoću Web Clocking aplikacije, registracije putem web preglednika i sve registracije se vežu uz mjesto rada. Kako bi se dodatno automatizirali procesi, kompanija je uvelai Payroll Integration Framework, modul unutar Time&Spacesistema koji omogućava pripremu za obračun plata. Takozvani “most” između Time&Spacesistemate ERP-a.

Osigurano je planiranje, analitika i napredno izvještavanje prema mjestima rada. To znači da je moguće provjeriti prema svakom mjestu rada ko je, kada i koliko radnih sati proveo na radnom mjestu. Nakon obrade i kontrole, podaci se prenose u program za obračun plata i na taj način je zaokružen proces automatizacije. Primjenom svih navedenih mjera i uvođenjem pojedinih modula, ostvarene su znatne uštede, ostvarena ušteda vremena ručne obrade podataka, a zaposlenici su dobili dodatno vrijeme za izvršavanje ostalih dnevnih zadataka dok je Time&Space sistem za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa obavio posao bilježenja i generisanja podataka o radnom vremenu za njih.

“Kao jedan od rezultata projekta koji su uticali na povećanje zadovoljstva uposlenika je i uvođenje fleksibilnog radnog vremena, te mogućnost kraćeg radnog vremena petkom što su uspjeli realizovati uz pomoć Time&Spacesoftvera,“ kaže Emina Užičanin, Voditelj Odjela za ljudske resurse.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here