Američki proizvođač sportske opreme Nike izvijestio je da je prvo fiskalno tromjesečje zaključio s dobiti budući da su kupci rješenje za ograničenja u vrijeme pandemije koronavirusa pronašli u online prodaji. |
U tromjesečnom razdoblju zaključno s augustom Nikeova neto dobit porasla je 11 posto, na 1,5 milijardi dolara. U prethodnom tromjesečju američka je kompanija zabilježila neto gubitak od 790 miliona dolara budući da je morala zatvoriti trgovine širom svijeta. U utorak je izvijestila da su gotovo sve njene trgovine u Sjevernoj Americi, Kini i Evropi ponovo otvorene.
Prihodi su im u razdoblju od juna do augusta pali jedan posto, na 10,6 milijardi dolara, pri čemu je pad ublažen smanjenim troškovima. Internetska prodaja porasla je 82 posto, a glavni motor potražnje bilo je kinesko tržište. “Naši rezultati u tom tromjesečju i dalje pokazuju Nikeovu punu konkurentsku prednost budući da uspijevamo ojačati poziciju unatoč poremećajima”, objavio je izvršni direktor John Donahoe. |