Nike zaključio kvartal s dobiti zahvaljujući internetskoj prodaji

Prihodi su im u razdoblju od juna do augusta pali jedan posto, na 10,6 milijardi dolara, pri čemu je pad ublažen smanjenim troškovima. Internetska prodaja porasla je 82 posto, a glavni motor potražnje bilo je kinesko tržište.

4
Američki proizvođač sportske opreme Nike izvijestio je da je prvo fiskalno tromjesečje zaključio s dobiti budući da su kupci rješenje za ograničenja u vrijeme pandemije koronavirusa pronašli u online prodaji.
U tromjesečnom razdoblju zaključno s augustom Nikeova neto dobit porasla je 11 posto, na 1,5 milijardi dolara. U prethodnom tromjesečju američka je kompanija zabilježila neto gubitak od 790 miliona dolara budući da je morala zatvoriti trgovine širom svijeta. U utorak je izvijestila da su gotovo sve njene trgovine u Sjevernoj Americi, Kini i Evropi ponovo otvorene.

Prihodi su im u razdoblju od juna do augusta pali jedan posto, na 10,6 milijardi dolara, pri čemu je pad ublažen smanjenim troškovima. Internetska prodaja porasla je 82 posto, a glavni motor potražnje bilo je kinesko tržište.

“Naši rezultati u tom tromjesečju i dalje pokazuju Nikeovu punu konkurentsku prednost budući da uspijevamo ojačati poziciju unatoč poremećajima”, objavio je izvršni direktor John Donahoe.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here