Kompanija za video konferencije Zoom, koja je postala veliki pobjednik u koronakrizi, zasad ne vidi kraj potražnji za svojim uslugama. |
Nakon eksplozivnog rasta prodaje u prošlom tromjesečju, Zoom očekuje da će poslovanje ostati na sličnom nivou do kraja godine.
U drugom tromjesečju prodaja je porasla na 663,5 miliona američkih dolara s nešto manje od 146 miliona američkih dolara – fenomenalan rast od 355 posto. Također se ispostavlja da su Zoomove početne zabrinutosti da bi zbog brzog rasta mogao sagorjeti zbog, između ostalog, većih troškova infrastrukture, bile su neutemeljene. Kvartalna zarada skočila je na nešto manje od 186 miliona dolara sa 5,5 miliona prije godinu dana. Za tekući kvartal Zoom sada očekuje prodaju između 685 i 690 miliona dolara. To bi značilo da će Zoom uspjeti zadržati trend poslovanja koji je stekao do sada. Za cijelu godinu kompanija prognozira prodaju od gotovo 2,4 milijarde dolara. To već uključuje činjenicu da će izgubiti neke kupce koji su kupili mjesečne pretplate u prvom tromjesečju, navodi se. Osnovna verzija Zooma može se koristiti besplatno – postoje pretplatni modeli za kompanije ili ako su potrebne dodatne funkcije. Osnovu za finansijski rast u Zoomu sada čini 370.200 kupaca koji plaćaju – 458 posto više nego godinu dana ranije. |