Ovogodišnja Play Media Day online konferencija, donosi panel o influenser marketingu u vrijeme globalne krize, na kojem će publika 5. juna, moći čuti neke od najuticajnijih regionalnih influensera i iskustvima koja su stekli tokom trajanja pandemije i globalne krize. Dunja Jovanić, koja stoji iza profila imfashionbabe, Erna Saljević, poznatija kao divaisback, muzičarka i medijska ličnost Ida Prester, Branislava Antović – autorka bloga Brana’s Divine World imarketinški stručnjak Milan Maglov, čine ekipu koja će na dvosatnom panelu, podijeliti svoje utiske, znanja i savjete, te otkriti kako je globalna kriza uticala na njihov privatni i poslovni život, i još mnogo korisnih informacija, koje će publici otkriti 5. juna.
Konstruktivna diskusija pet uticajnih osoba iz regiona, poslužit će svim kreativcima, brendovima, oglašivačima, malim preduzećima i velikim kompanijama, da sagledaju kompletnu situaciju koja nas je sve zadesila.
Naših pet panelista na svojim društvenim mrežama imaju velike armije pratilaca, koji sa zanimanjem prate svaku njihovu objavu, čime je automatski njihova odgovornost povećana i u normalnim okolnostima, dok je za vrijeme trajanja pandemije bila na maksimalnom nivou.
Da li je postojao pravilan i nepravilan način uticaja u protekla dva mjeseca, kako i kakve ideje su njima padale na pamet, koliko se smanjio ili povećao obim poslovanja, te koliko je kriza uticala na njihov privatni i profesionalni život, ostaje da otkrijemo na Play Media Day 05 online konferenciji.
Iako se generalno, bave srodnim poslovima, svako od njih je individua za sebe, koja na autentičan i specifičan način komunicira sa svojom publikom. Svako od njih osluškuje potrebe svoje ciljne grupe, kao i sopstvene, te na osnovu toga, gradi sadržaj, koji dijeli na društvenim mrežama. Svako od njih se bavi ovim poslom, tako što radi ono što osjeća da je ispravno.
Ono što ih je povezalo tokom trajanja panedmije i zbog čega su učesnici panela, je zajednička želja da pomognu ljudima u trenutnoj situaciji. Svijest da mogu pomoći i da moraju iskoristiti svoj glas i uticaj, koji imaju na javnost je bila najbitnija.
Moć digitalnog marketniga je isplivala na površinu i pokazala svoju pravu snagu, dok je čovječanstvo još jednom pokazalo svoju sposobnost brze adaptacije i promjene. Naših pet panelista je dokazalo da prinudna promjena, kakva nas je zadesila, može proći uspješno samo uz solidarnost i zajedništvo. Solidarnost sa saradnicima, klijentima, prijateljima, porodicom, komšijama, ljudima na društvenim mrežama.
Čini se da je recept za odgovorno i produktivno ponašanje influensera tokom trajanja pandemije, bio miks društvene odgovornosti i zabave, koje je naših pet panelista savršeno izbalansiralo. Oni su to uradili sponatno, iskreno, zbog čega su i uspjeli dati svoj doprinos.
Složili su se da je vrijeme za reset na svim poljima, za novi pogled na život i svijet, za povlačenje ručne, te za vraćanje na fabrička podešavanja. Ipak, ništa nije stalo, a poenta je u prilagođavanju budućnosti u novom normalnom. Tako je i sa marketingom i oglašavanjem, koji nikada ne treba da stanu, što je prethodni period i pokazao. Ono oko čega su se bez pogovora usaglasili, je to da je kreativnost, ta koja će nas spasiti.
Panel predstavlja 120 minuta ispunjenih optimizmom, empatijom, zajedništvom, konkretnim i korisnim savjetima, andegdotama, emocijama i unutrašnjiim borbama tokom trajanja pandemije. Bit će tu i dosta emotivnih i iskrenih trenutaka učesnika, bakinih savjeta, bračnih kriza i još mnogo zanimljivosti. Ne propustite ovaj panel 5. juna na Play Media Day online konferenciji.
Drugu godinu u nizu je Addiko Bank – banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda.
Sve detalje o temama, predavačima, panelistima i kotizacijama, saznajte na www.playmediaday.com