Novi Opel Vivaro-e: Dostava na struju na udaljenost i do 330 kilometara

Nosivost od 1.275 kilograma Vivara-e uporediva je onoj klasičnog Vivara Cargo S pokretanim 2,0-litarskim dizel motorom maksimalne nosivosti 1.405 kilograma

61
Opel Vivaro-e

Opel Vivaro-e prvo je potpuno električno komercijalno vozilo nekog njemačkog proizvođača. Na tržište dolazi upravo u trenutku kad dostava bez štetnih emisija postaje obavezna u brojnim regijama. Dostupan u tri različite dužine i brojnim karoserijskim izvedbama, novi baterijsko električni Vivaro-e omogućava profesionalcima da osjete korist beskompromisne vrata do vrata dostave s nula štetnih emisija i to ne samo u slučaju krajnjih nekoliko kilometara, već i na duže relacije.

Novi Opel Vivaro-e je potpuno funkcionalni LCV za kompanije s najvišim standardima koji zahtijevaju da se korištena vozila neprimjetno integriraju u njihove radne procese. Knjiga narudžbi bit će otvorena ovog ljeta, s prvim isporučenim vozilima tokom ove godine. Vivaro-e proizvodi se u istoj tvornici i na istoj proizvodnoj traci kao i varijante pogonjene dizel motorima.

“Kao prvo potpuno električno vozilo koje dolazi na tržište u D segment kombi vozila srednje veličine, uz mogući doseg do 330 kilometara po WLTP ciklusu mjerenja, novi Opel Vivaro-e postavlja nove standarde po pitanju jednostavnosti korištenja, pouzdanosti i profesionalnosti”, izjavio je Opelov CEO Michael Lohscheller.

Vivaro-e je svestran i fleksibilan kao i svaki drugi Vivaro. Štaviše, nosivost mu je uporediva onoj sličnih LCV-a pokretanih motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Nosivost od 1.275 kilograma Vivara-e uporediva je onoj klasičnog Vivara Cargo S pokretanim 2,0-litarskim dizel motorom maksimalne nosivosti 1.405 kilograma. Ovaj E-kombi jedino je električno komercijalno vozilo koje se postprodajno može opremiti kukom za vuču prikolica  maksimalne težine do 1.000 kilograma.

Kupci Vivara-e mogu birati između dvije veličine litij-ionskog paketa baterija, ovisno o njihovim potrebama – onaj od 75kWh omogućuje doseg do 330 km, dok je onima s manje intenzivnim dnevnim potrebama korištenja na raspolaganju paket baterija od 50kWh i dosegom do 230 km, po WLTP1 testnom ciklusu. Baterije se sastoje od 18 odnosno 27 modula, a kako je od samog početka planirana BEV (battery electric vehicle – baterijsko električno vozilo) verzija, baterije su smještene ispod tovarnog prostora tako da nimalo ne utječu na praktičnost korištenja.

Sofisticirani sistem regenerativnog kočenja, koji sakuplja energiju prilikom vožnje kada bi se koristilo kočenje motorom, ili klasičnog kočenja, dodatno povećava ukupnu efikasnost.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here