Dozvola za dostavu (Licence to deliver): DHL na dužnosti za 25. film o James Bond-u, “No Time to Die”

DHL je zvanični logistički partner za film “No Time To Die” • Vodeća logistička kompanija je transportovala jedinstvenu opremu za 5 filmova o James Bond-u

74
DHL

Od filma “Casino Royale” (2006), DHL-ovi logistički stručnjaci su odgovorni za transport i logistička rješenja vezana za snimanje i produkciju filmova o agentu 007. Za film “No Time To Die” – u kinima od 2. aprila 2020. – DHL je transportovao sve širom svijeta zračnim, okeanskim i cestovnim putem sa preciznim vremenskim isporukama kako bi se pridržavali rasporeda snimanja.

Podrška agentu

Frank Appel, CEO Deutsche Post DHL Group, ovom prilikom je rekao:

“Raditi pravovremeno i precizno su presudni faktori za produkcije “blockbuster”-a ove veličine. Zahvaljujući našoj međunarodnoj mreži i dobro organizovanim procesima koje provode naši timovi u zračnom, okeanskom i cestovnom transportu, DHL je pozicioniran da ispuni te zahtjeve. Ponosni smo što smo peti put podržali poznatog agenta Tajne službe na njegovoj misiji da spasi svijet.”

DHL kao logistički partner pobrinuo se da obje filmske jedinice uvijek imaju odgovarajuću opremu na raspolaganju u pravo vrijeme i na pravom mjestu. Filmska oprema se transportovala između lokacija u Norveškoj, Jamajci, Italiji, te širom UK.

Filmski projekt

“U osnovi, mi smo jedna kompanija za sve što je potrebno u realizaciji filmskog projekta, bilo da je to cestovni, zračni ili okeanski transport, fokusirani smo na to da pratimo kretanja produkcije. Za hitne ili pošiljke koje se šalju u posljednjem trenutku, koristimo našu Express mrežu. Kako bismo držali korak sa strogim i često promjenjivim međunarodnim propisima za cargo transport, moramo uvijek biti korak ispred i zaista staviti na raspolaganje našu logističku stručnost. Bila je to sjajna prilika da još jednom pokažemo šta možemo dostavljati. Jako nam je stalo do robe koja nam je predata za transport,” rekao je John Meller, Voditelj projekta “No Time To Die” Logistike u DHL-u.

Ovi poduhvati nesporno dokazuju “misiju mogućom” za Deutsche Post DHL Grupaciju: Excellence. Simply delivered.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here