Kontinuiranim rastom na postojećem tržištu i novim tržištima globalno, FlixMobility omogućio je pouzdano, prihvatljivo i održivo putovanje za više od 62 milijuna putnika u 2019. godini, što je rast od 37% u odnosu na 2018. godinu. Povezujući ljude diljem 30 zemalja, FlixMobility mreža obuhvaća 2.500 destinacija koje pokrivaju FlixBus diljem svijeta i FlixTrain u Njemačkoj i Švedskoj te posljednje akvizicije Kamil Koça i Eurolinesa (Transdev grupa).
˝U samo sedam godina uspjeli smo postati najveći globalni autobusni prijevoznik s više od 400.000 dnevnih veza prema mnogobrojnim destinacijama˝, izjavio je André Schwämmlein, osnivač i CEO FlixMobility grupe.
˝Ponosan sam što smo omogućili prihvatljivu i tehnološki naprednu mobilnost za milione putnika te pri tome i održivi oblik putovanja koji je u većini zemalja priznat kao ekološki najprihvatljiviji oblik putovanja. Nevjerovatan je osjećaj raditi na razvoju proizvoda koji donosi prednosti kako ljudima tako i planeti.˝
U regiji snažan rast i razvoj
Bosna i Hercegovina te CEE S regija kojoj pripadaju još Hrvatska, Slovenija i Srbija također bilježe snažan rast i razvoj u 2019. godini. Dok Bosna i Hercegovina bilježi rast broja putnika od 150%, Hrvatska bilježi već 1,4 miliona zadovoljnih putnika, a Srbija i Slovenija bilježe daljnji snažan razvoj otvaranjem novih međunarodnih linija. Nakon ulaska na tržište Bosne i Hercegovine 2017. godine povezivanjem Sarajeva sa Slovenijom i Njemačkom, daljnje širenje nastavlja se početkom 2019. godine kada kreću prve linije iz Mostara i Međugorja, dok se u novembru 2019. Sarajevo snažno povezuje s Budimpeštom, Pragom i Bratislavom. Te iste godine u julu, otvoreno je tržište u Srbiji, a Beograd je povezan sa Zagrebom, Dalmacijom, Ljubljanom, a nešto kasnije i Budimpeštom.
Međunarodni rast i razvoj
Krajem 2019., FlixMobility grupa proširila se na Istočnu Evropu ulaskom u Ukrajinu te akvizicijom najvećeg autobusnog prijevoznika Kamil Koç. U SAD, FlixBus je aktivan još od 2018. godine te je tokom prošle godine proširio poslovanje na države poput Floride, New Yorka, Oregona, Texasa i Washingtona. Akvizicijom Eurolinesa, FlixMobility je dodatno ojačao.
Nova decenija donosi daljnje ambiciozno širenje mreže ulaskom FlixBusa u Južnu Ameriku i Aziju. Ovo globalno širenje podržano je ulaganjima investitora u ljeto 2019. kada je FlixMobility grupa uspješno završila F krug finansiranja. Novi investitori, poput TCV i Permira te dugoročni investitori poput HV Holtzbrinck Ventures, ušli su u strateško partnerstvo s FlixMobility grupom, što je omogućilo još brži rast i razvoj.
FlixTrain & FlixCar
Za mnoge FlixMobility i FlixBus znače isto. Međutim, uz FlixBus brand postoje još FlixTrain lansiran u Njemačkoj u 2018. godini te FlixTrain u Švedskoj krajem 2019. godine čime se brand FlixTrain internacionalizirao, a tu je i mogućnost najma zelenih autobusa u pojedinim zemljama prepoznatljivim po FlixCharter brendu koji je preveo 1 milijun putnika od 2015. godine.
Krajem 2019. godine lansiran je i FlixCar u Francuskoj koji će uskoro biti dostupan i u drugim zemljama. Pružajući uslugu jednostavne platforme za dijeljene vožnje, tzv. carpooling, FlixMobility grupa osigurat će jednostavan i prihvatljiv pristup novim, mnogobrojnim destinacijama.
Tehnologija
Od samih početaka tehnologija je temelj i centar razvoja FlixMobility grupe. S jedne strane konstantno se unapređuje jednostavnost kupovine karata i dostupnost informacija kao i jednostavnost plaćanja uključujući mogućnost Google i Apple Paya u platformu, dok se s druge strane radi na unapređenju usluge tijekom samog putovanja. U 2019. godini većina autobusa opremljena je sustavom za zabavu FLIXtainment. Ovaj besplatan sustav omogućuje putnicima gledanje filmova i TV serija, igranje igrica, čitanje e-knjiga te slušanje audio knjiga.
Sve ovo omogućuje zajednica stotine in-house developera koji neumorno rade na nesmetanom radu aplikacije i web stranice. U 2019. godini FlixMobility je otvorio četvrti tehnološki hub koji su tako sada smješteni u Berlinu, Münchenu, Kharkivu i Nirnbergu.