Kako bi ojačao svoj uspjeh, Citroën od 2018. primjenjuje strategiju „Inspired by Pro” koja poslovnim kupcima nudi vozila po mjeri njihovih potreba (novi dostavni Berlingo, Jumpy, gama modela Jumper).
Citroën sprema veliku električnu ofenzivu kojom namjerava elektrificirati cjelokupnu ponudu svojih vozila do 2025. Ova će ofanziva bitno pridonijeti rastu marke te će podjednako zahvatiti laka privredna i osobna vozila. Sljedeći je korak predstavljanje posve električne izvedbe modela Jumpy koje se očekuje u 2020. Ovaj će se model isticati inovativnim rješenjima Grupe PSA u području električne mobilnosti, a 2021. pridružit će mu se i posve električna inačica novog dostavnog Citroën Berlingo.
PONUDA VOZILA „INSPIRED BY PRO”, USMJERENA NA ELEKTRIFIKACIJU
Citroën se već u potpunosti dokazao kao predvodnik na tržištu lakih gospodarskih vozila. Stota obljetnica postojanja marke bila je prigoda da se istaknu neobične karoserije kojima je Citroën obilježio automobilsku povijest, kao što su 2 CV furgon, Type H, C15 ili Berlingo. Citroën je sada šesti najveći proizvođač automobila u Evropi, s tržišnim udjelom od 9,2 %. Takav uspjeh prvenstveno duguje svojim odvažnim modelima, od dostavnog Berlinga do modela Jumper i Jumpy, koji se svojom praktičnošću i nenadmašnom udobnošću izdvajaju iz gomile. Nadahnuti su stvarnim potrebama te nude brojne prilagodbe po mjeri poslovnih kupaca.
Nadahnut novim načinima uporabe i željom da doprinese energetskoj tranziciji, Citroën je odlučio elektrificirati čitavu gamu svojih lakih gospodarskih vozila. Na najvažnijim tržištima već je predstavljen električni Berlingo te je najavljeno predstavljanje električne inačice modela Jumper (početkom 2020.). Sada Citroën namjerava proširiti i gamu električnih vozila za poslovne kupce predstavljanjem game posve električnih kompaktnih kombija do 2021. Ponuda će biti prilagođena poslovnim kupcima te će nuditi vrhunsku udobnost, kontrolirane troškove uporabe, slobodno kretanje gradskim središtima, mogućnost posljednje faze dostave, a uz sve to pratit će i razvoj e-trgovine. U naredne dvije godine Citroën će iskoristiti stručnost grupe PSA kako bi elektrificirao ponudu svojih vozila te će predstaviti posve električni Jumpy (2020.) i posve električni novi dostavni Berlingo (do 2021.). Elektrifikacija će zahvatiti laka privredna i osobna vozila.
CITROËN JUMPY: PRVI MODEL KOJI ĆE DOŽIVJETI ELEKTRIFIKACIJU
JUMPY: SINONIM ZA KOMPAKTNI FURGON
Vjerni nositelj potpisa „Inspired by Pro”, robustan i velikog utovarnog kapaciteta, Citroën Jumpy, predstavljen je 2016. te je otad prodan u više od 135.000 primjeraka.
LAKO PRIVREDNO VOZILO S NAČINOM RADA Ë-COMFORT
Kako bi dostavnim službama ponudio konkretna rješenja u pogledu mobilnosti u gradskim, ali i ruralnim područjima – zahvaljujući dometu koji vozačima omogućuje pokrivanje gotovo čitavog terena – Citroën će 2020. svoju ponudu upotpuniti posve električnom inačicom kompaktnog furgona. Bez kompromisa kada je riječ o performansama, posve električni Jumpy stvoren je za kupce koji traže udobnost i bezbrižnost za upravljačem, dok vlasnicima firmi omogućuje zaokret u poslovanju kojim će istovremeno poboljšati svoj imidž i pridonijeti očuvanju okoliša.
Električna inačica modela Jumpy temelji se na platformi EMP2 Grupe PSA koja omogućuje ugradnju motora s unutarnjim izgaranjem ili električnog motora te će biti dostupna s dvije razine dometa za veću udobnost i bezbrižnost poslovnih kupaca.
- Bezbrižnost u pogledu dometa znači da će domet ispunjavati sve dnevne potrebe dostavljača:
- 200 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 50 kWh
- 300 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 75 kWh
- Udobnost: bez vibracija ili buke, savršeno uglađena vožnja:
- Vozne osobine u električnom načinu rada s trenutačnom isporukom okretnog momenta, bez potrebe za promjenom brzina;
- Bezbrižnost u pogledu pristupa teretnom prostoru, slobodnog kretanja u zonama zabrane kretanja za vozila s konvencionalnim pogonom zahvaljujući niskim emisijama CO2, kako bi se dostavne službe mogle što više približiti svojim korisnicima;
- Utovarni kapacitet sličan je kapacitetu inačica opremljenih motorom s unutarnjim izgaranjem;
- Smanjeni uporabni troškovi.
Predstavljanjem novog modela Jumpy 2020., Citroën namjerava postaviti novo mjerilo u segmentu električnih kompaktnih kombija.
„Tokom svojih sto godina postojanja, Citroën je gotovo 90 godina posvetio proizvodnji lakih električnih vozila. Citroën, važan akter energetske i inspiriran potrebama poslovnih korisnika, danas predstavlja veliku proizvodnu ofenzivu kojom namjerava elektrificirati čitavu ponudu svojih lakih gospodarskih vozila. Do 2021. namjeravamo predstaviti električne inačice svih kompaktnih furgona u ponudi, profitirajući vrhunskom stručnošću Grupe PSA kako bismo nadopunili gamu vozila pokretanih učinkovitim motorom s unutarnjim izgaranjem”, kaže
Laurence Hansen, predsjednik odjela za planiranje proizvoda i proizvodne strategije marke Citroën.