Zavidan rast prihoda Atlantic Grupe u prvom tromjesečju

Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 14,0 miliona eura i veća je za 24,3 posto

84
Atlantic Grupa

Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 160,1 miliona  eura, što u odnosu na isti period  2018. predstavlja rast od 5,1 posto. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 14,0 miliona eura i veća je za 24,3 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 10,8  miliona eura i veća je za 31,4 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine.

 „Izvještaji iz prvog kvartala potvrđuju da je Atlantic Grupa odlično započela još jednu poslovnu godinu. Na svim značajnim tržištima ostvarili smo zavidan rast prihoda od prodaje uz nastavak ulaganja u sopstvene brendove, logističko-distributivne operacije kao i  inovativne poslovne procese. Nastavili smo sa prodajom nestrateških poslovnih operacija i ulaganjem u razvoj distributivnog  poslovanja, jednako razvojem sopstvenih kapaciteta kao i širenjem portfolija. Dalje smanjenje zaduženosti i značajno niži finansijski troškovi omogućuju nam da se fokusiramo na još ambicioznije planiranje budućeg rasta, istakao je predsjednik Uprave Emil Tedeski.

Kafa se ističe kao najveća kategorija

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su uticala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi sa rastom od 14,7 posto i Pića sa rastom od 9,6 posto. Sa 31,9 miliona eura prihoda od prodaje i 19,9 posto udjela u ukupnim prihodima Kafa se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distribucijskom poslovanju sva tržišta su ostvarila rast, a najznačajnije je, sa čak 13,7 posto, raslo tržište Hrvatske. U ukupnoj prodaji sopstveni brendovi čine 65,8 posto, brendovi principala u distribuciji 25,3 posto, a farmaceutski lanac Farmacia učestvuje sa 8,9 posto.

Nastavak prodaje nestrateških poslovnih operacija i ulaganja u distribuciju

Prvi kvartal obilježila je prodaja ostatka Sportske i aktivne prehrane, odnosno brendova Multipower, Champ i Multaben okupljenih u kompaniji Tripoint, dugogodišnjem distribucijskom partneru u ovom segmentu, njemačkoj kompaniji Genuport.  Nastavak je to korporativne strategije dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, a Atlantic nastavlja sa distribucijom brendova sportske i aktivne prehrane u Hrvatskoj, Austriji, Italiji i Srbiji.

Krajem marta Atlantic Grupa je otvorila novi, savremeno opremljen, logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucijskog poslovanja. Investicija u izgradnju i opremanje vrijedna oko 20 miliona eura realizovana je u saradnji sa kompanijom Kamgrad, a u prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, sa mogućnošću modularnog širenja u skladu sa poslovnim potrebama. Potvrda strateške važnosti distribucije dolazi i dodatnim širenjem distribucijskog poslovanja saradnjom sa novim principalima, pa je nakon potpisivanja ugovora sa njemačkim Hippom u Makedoniji početkom kvartala, na njegovom kraju dogovorena i saradnja sa kompanijom Beiersdorf na istom tržištu.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here