Žiri izbora za Evropski auto godine (Car of the Year) je među 38 kandidata zvanično proglasio sedam finalista. Među finalistima ovog prestižnog takmičenja je i novi SUV Citroën C5 Aircross. Evropski auto 2019. godine bit će proglašen 4. marta naredne godine na salonu automobila u Ženevi.

Organizacijski odbor izbora za “Evropski auto godine” dodjeljuje nagradu za najbolji auto godine već od 1964. godine. U glasanju učestvuje 60 novinara iz 23 evropske države. Pobjednik se bira na osnovu različitih kriterija, kao što su odnos između kvalitete i cijene, dizajniranje, udobnost, sigurnost, tehnologije i ekološka učinkovitost.

Novi SUV Citroën C5 Aircross svrstan se je među sedam finalista, koji će se takmičiti za nagradu Evropski auto godine 2019. Novi SUV C5 Aircross odlikuje se snažnim dizajnom i ističe se zbog svog jedinstvenog, energičnog i uvjerljivog izgleda. Najnoviji ambasador marke Citroën prvi put je predstavljen javnosti na salonu automobila u Parizu, a za njega je ukupno do danas u Evropi primljeno već više od 1500 narudžbi, iako će njegova prodaja početi tek u decembru. Novi SUV C5 Aircross je svoje kupce uvjerio robusnim i isklesanim oblikovnim dizajnom koji je prožet snagom, ali bez ikakve nadmenosti. Svoju različitost među sportskim terenskim vozilima karakterizira s tekućim linijama koje krase prepoznatljivi grafički elementi, kao što su zaštite Airbump. Kao navjestitelj programa Citroën Advanced Comfort, novi SUV C5 Aircross nam nudi obilje inovacija s područja sveopće udobnosti, posebno sa ovjesom s progresivnim hidrauličnim graničnicima i sjedalima Advanced Comfort, a također i kvalitetom boravka i uzornim mogućnostima za modularni raspored koje proizlaze iz stručno potkovanog znanja marke Citroën s područja monovolumenskih vozila. Novi SUV C5 Aircross je u trendu s vremenom opremljen sa 20 modernih tehnologija za pomoć u vožnji i sa šest naprednih tehnologija za uspostavljanje veze.

Citroën sa više od 590.000 prodanih vozila u Evropi bilježi rast već petu godinu zaredom, što predstavlja novi rekord prodaje u posljednjih sedam godina odnosno 6-procentnu rast prodaje u poređenju sa istim periodom u 2017. godini. Godinu dana nakon novog kompaktnog SUV Citroëna C3 Aircross, odnosno prvog modela Citroënovog ofenzivnog napada na segment SUV koji je lansiran 2017. godine i za koji je ukupno primljeno već 120.000 narudžbi, sada novi SUV Citroën C5 Aircross najavljuje nastavak stilskog preporoda marke, a Citroënu će omogućiti da nastavi da niže uspjehe.

Nakon završetka usporednih testova sedam finalista, koji će se održati februara 2019., model sa najviše osvojenih glasova bit će proglašen dobitnikom naziva ovog prestižnog izbora. Sa nazivom će biti krunisan 4. marta 2019. godine večer prije otvaranja salona automobila u Ženevi.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here