MOL je održao Dan investitora kako bi izvijestio o provedbi i izmjenama strateških ciljeva izloženih u strategiji “MOL Grupa 2030” koja je predstavljena prije dvije godine. Zadržavajući svoj postojani, integrirani poslovni model i dosljedno postižući dobre rezultate, MOL je započeo proces transformacije s ciljem da postane vodeća hemijska kompanija u srednjoj i istočnoj Evropi i kompanija koja je dosta usredotočena na kupce, kao i prvi izbor zaposlenika, kupaca i ulagača.

MOL je povećao svoju očekivanu godišnju čistu CCS EBITDA za period od 2019. do 2021. za oko 10 posto na 2,2-2,4 milijardi dolara na temelju više očekivane srednjoročne proizvodnje u Upstreamu te dobrih rezultata u segmentu Usluge kupcima. U sljedećem periodu u 2022.-2023. godini, MOL očekuje da će dodatno povećati godišnju EBITDA na 2,4-2,6 milijardi dolara s obzirom na to da će doprinos strateških projekata u Downstreamu, uključujući ulaganja u proizvodnju poliola, već biti vidljiv.

Proizvodnja nafte u Iraku, Pakistanu, Velikoj Britaniji

U segmentu Upstreama povećana je srednjoročna očekivana proizvodnja te se sad očekuje da će postojeći portfelj biti u mogućnosti proizvoditi 100-110 hiljada barela ekvivalenta nafte dnevno sve do 2023. kao rezultat programa razvoja na polju Shaikan u iračkoj Kurdistanskoj regiji, produženog perioda maksimalne razine proizvodnje u Ujedinjenom Kraljevstvu, te programa optimizacije proizvodnje u Mađarskoj i Pakistanu. MOL-ov cilj je dodati 350 miliona barela ekvivalenta nafte novih rezervi do 2023.

Downstream će nastaviti povećavati učinkovitost i ostvarivati neto uštede do 2023. godine, pri čemu će prvi krug strateških i transformacijskih projekata vidljivo doprinijeti prihodima do 2022.-2023. Uz to, MOL vidi značajan potencijal rasta vrijednosti od iskorištavanja punih pogodnosti koje proizlaze iz pravila o brodskim gorivima Međunarodne pomorske organizacije. S obzirom na to da će izmjena specifikacije goriva zabraniti upotrebu brodskih goriva s visokim sadržajem sumpora od januara 2020. godine, to bi moglo povećati marže rafinerijama na Dunavu i u Bratislavi koje nemaju značajnu proizvodnju loživih ulja.

Očekuje se da će Usluge kupcima ostvariti EBITDA od preko 500 miliona dolara do 2023. zadovoljavanjem potražnje za tradicionalnim i alternativnim gorivima u srednjoj i istočnoj Evropi, povećanjem EBITDA u segmentu robe široke potrošnje te širenjem u segmentu usluga mobilnosti. MOL namjerava udvostručiti broj lokacija Fresh Cornera na 1.250 do 2021. godine. Uz to će povećati flotu vozila svoje car-sharing kompanije MOL Limo na 600 vozila u Budimpešti, pri čemu će sva vozila biti na električni pogon te uvesti navedene usluge u dodatna dva-tri grada.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here