Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oil i vodeći distributer Aluminijskih , PVC LB. Profila, materijala od Inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, ostvarit će u ovoj godini povećanje prihoda 35 posto. Kao razloge za ovo povećanje u Euro Roalu ističu inovativnost, stalno unaprijeđenje konkurentnosti i kvaliteta servisa.

Poseban razlog za povećanje  prihoda je tržišna orijentiranost, prilagođena očekivanjima kupaca u različitim branšama.

“Poslovanje smo diverzificirali u dva pravca. Prvi se odnosi na industriju, kojeg čine odjel Inox i odjel za Aluminij namijenjen industriji kao što su limovi i pločevine u kvalitetu, kao i pocinčani limovi. Drugi pravac su konstrukcioni – građevinski profili, odnosno kako mi to kažemo ‘sve za zatvaranje objekata’. I ovdje imamo odjel Aluminija sa profilima za fasade, roletnama, klupicama, ogradama, alu fasadama, kliznim sistemima, itd. Zatim, tu je odjel PVC LB.Profile, polikarbonati, plexiglas, forex, kao i odjel okova za PVC i aluminijsku stolariju proizvođača kao što su MACO, VHS i STUBLINA. Dakle, Euro Roal sa svojim asortimanom nudi definitivno dodanu vrijednost koja nas stavlja u red vodećih ponuđača na tržištu sa konkurentnim cijenama i vrhunskim kvalitetom”, izjavio je Admir Djedović direktor kompanije Euro Roal.

Djedović posebno izdvaja značajne poslovne rezultate ostvarene u odjelu prodaje LB.Profila, gdje se za kratko vrijeme uspjelo napraviti velike pomake na tržištu i u plasmanu samog LB.Profila. Kao zastupnik za prodaju LB.Profila u BiH i na Balkanu, njemačkog renomiranog proizvođača PVC profila kojeg je Hifa Oil akvizirala početkom 2017. godine, Euro Roal bilježi ove godine odlične rezultate sa više od 50 novih kupaca u BiH, te prodajom zastupljenom i u drugim zemljama regiona kao što su Srbija, Makedonija, Kosovo i Crna Gora.

Djedović navodi da je cilj za iduću godinu dalje jačanje liderske pozicije sa fokusom na iskorištavanje pozicije na tržištu i unaprijeđenje komparativnih prednosti. “U iduću godinu ulazimo snažnije na tržište kada je u pitanu industrija obojenih metala, u ovom slučaju inoxa, aluminija i pocinčanih limova, za proizvođače u metalo – prerađivačkom sektoru u BiH. I, konstrukciono – građevniski sektor ćemo također razvijati daljim širenjem asortimana i usluge”, kazao je Djedović.

Kompanija Euro Roal ostvarila je u 2017. godini promet veći od 24 miliona KM. Ove godine očekuje se promet od oko 30 miliona KM.

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here