Smail Žilić je duži niz godina radio na Poljoprivrednom institutu, a nakon rata pokreće kompaniju “BH Milch”, koja se bavila prodajom i distribucijom mlijeka i mliječnih proizvoda.

Nakon što je nekoliko sirana sa kojima su sarađivali prestalo sa radom, shvatio da je da ima tržište, kupce, prepoznatljiv brend, ali da nema dovoljno proizvodnje. Zbog toga pokrenuta je priča o obnovi mliječne industrije na Kupresu.

“Vratili smo povjerenje farmerima da jedna sirana na Kupresu može raditi normalno, otkupljivati i plaćati preuzeto mlijeko, te naći svoje mjesto na tržištu. Dobili smo izvoznu dozvolu, te smo uspjeli, što se kaže ‘od ledine’, postati izvoznik na tursko tržište za dvije godine”, pojašnjava Žilić.

Dodaje da od početka posjećuju sve manifestacije, sajmove i degustacije, jer su uvjereni da je približavanje potrošaču ključno. Tako polako grade prepoznatljiv i prihvaćen brend.

“Na svim događajima su naši proizvodi dobili najviše ocjene”, napominje Žilić.

Kaže da su prošle godine kupili totalno devastiranu zgradu, koja je prije rata pripadala Kupreškoj mljekari, te uskoro očekuju preseljenje u nove proizvodne prostore, gdje će biti u prilici prerađivati oko 5.000 litara mlijeka na dan.

Time ćemo, ističe Žilić, obnoviti mliječnu industriju u našem kraju.

“Sa USAID/Sweden FARMA II Projektom smo imali priliku učestvovati na sajmu u Beogradu, a vjerujem da je sazrelo vrijeme i za širenje saradnje. Također, “Kupres Milch” je jedan od učesnika Istanbul Worldfood Faira, gdje je organizacija učešća bh. izlagača realizovana kroz saradnju VTKBiH i USAID/Sweden FARMA II Projekta”, navodi Žilić.

Prema njegovim riječima, proizvođači mlijeka na Kupresu su se u ovom procesu dokazali, a njihovi proizvodi su prepoznati na tržištu.

“Vjerujem da naš rad i napredak vide svi u zajednici. Izuzetno je važno udružiti se sa ljudima koji imaju viziju i plan, koji su spremni da nešto pokrenu. Investirajte u istraživanje tržišta, stalnu edukaciju i promociju proizvoda. Ono što je najvažnije, ne treba odustajati”, poručuje Žilić.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here