Firma “AlmaDerm” iz Kladnja jedan je od prvih malih porodičnih obrta, a uspjela je osigurati prostor za prodaju kozmetičkih preparata, krema i sapuna na tržištu Bliskog Istoka.
Vlasnica obrta Alma Čamdžić posljednjih sedmica priprema proizvode za izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate. Najavila je da će učestvovati u Global Village okupljanju koje počinje 30. oktobra i traje šest mjeseci. Riječ je o jednom od najvećih događaja za turizam i zabavu u tom dijelu svijeta i predstavlja izuzetnu šansu za prodaju i promociju njihovih proizvoda.
AlmaDerm je počela sa proizvodnjom sapuna kao mala porodična firma, a danas ima stalnu prodaju u nekoliko gradova širom BiH. Proizvodnja raste iz dana u dan, a izazov je odgovoriti na sve zahtjeve tržišta.
“Imamo prodaju naših proizvoda u Sarajevo City Centru i u dvije radnje na Baščaršiji. Radimo i po dvadeset sati dnevno kada je potrebno ispoštovati rokove. Imali smo odličnu saradnju sa USAID/Sweden FARMA II projektom kroz nabavku opreme, što nam je olakšalo rad i zaokružilo našu proizvodnju. Sada imamo šansu da razmišljamo i o povećanju radne snage”, kazala je Čamdžić, dodajući da poduzetnicima nije lako i da su velike obaveze kada se odluče za daljnji razvoj i investicije.
Nabavka kvalitetne ambalaže i sirovina, kreiranje dobre recepture, osiguranje prostora za prodaju, kako je kazala Čamdžić, svakodnevno traže ulaganja. Dosta su napredovali i kroz korištenje društvenih medija i promocije, a najvažnije je pridobiti i sačuvati povjerenje kupaca.
“Zbog svih izazova koje sam prošla želim poručiti drugim ženama, poduzetnicama da ne odustaju i da prate svoju ideju”, zaključila je Čamdžić, saopćeno je iz USAID/Sweden FARMA II projekta.