Od lansiranja prvog Santa Fe-a 2000. godine, Hyundai je postao prepoznatljiv u segmentu velikih SUV-ova. Ovaj model je kamen temeljac Hyundaijeve dugogodišnje SUV baštine, a četvrta generacija Santa Fea, donosi potpuno novi dizajn, prostran interijer i naprednu tehnologiju.
Dizajn četvrte generacije Santa Fe-a, inspirisan je novim Hyundai SUV dizajnom. Njegova karakteristika je moderan i elegantan izgled, a detalji koji se posebno izdvajaju su takozvana kompozitna svijetla i „Kaskadna Gril“ maska, što je ujedno novo, prepoznatljivo lice Hyundai SUV modela. Novi Santa Fe prepoznatljiv je po svojoj atletskoj građi, ali i po profinjenim linijama koje dokazuju da je ovo model na vrhu Hyundaijevog SUV segmenta.
Kako bi udovoljila najvišim sigurnosnim standardima, četvrta generacija Santa Fea, nudi najkvalitetniji sigurnosni paket koji sadrži tehnologije po prvi put viđene u auto industriji. Pod nazivom „SmartSense“, Hyundai je objedinio niz tehnologija aktivne sigurnosti.
“Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist” -Hyundai po prvi puta primjenjuje sistem za izbjegavanje sudara i to s bočnih strana tako što sistem detektuje vozila u uglovima niske vidljivosti. Sistem koristi ugaone radare, koji skeniraju područje od 180 stepeni iza vozila i automatski se aktivira kada se mjenjač stavi u mod za vožnju unazad.
“Safety Exit Assist” – spriječava nesreće pri otvaranju vrata u slučaju približavanja drugog vozila. Koristeći radar, sistem otkriva vozila koja se približavaju i upozorava vozača kada se otvore vrata . Kada sistem prepozna opasnost od približavanja drugog vozila, vrata se privremeno zaključavaju, a vozač se upozorava zvučnim signalom.
HTRAC – varijabilna kontrola obrtnog momenta
HTRAC sistem je samostalno razvio Hyundai i temelji se na tehnologiji pogona na sva četiri točka gdje se varijabilno kontroliše prijenos snage na svaki točak. Naziv HTRAC je nastao od Hyundai i „traction“.
HTRAC omogućava varijabilnu raspodjelu obrtnog momenta na točkove u zavisnosti od prianjanja točka i brzine kretanja vozila. Osim što HTRACK poboljšava stabilnost vozila, ovaj sistem dodatno poboljšava i ubrzanje te utječe na stabilnost vozila pri vožnji po snijegu, šljunku i u oštrim zavojima. Omjer raspodjele obrtnog momenta mijenja se u zavisnosti od režima vožnje i prikazuje se na displeju.
Veća snaga s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem
U Evropi, Santa Fe će se nuditi s dva benzinska i dva dizel motora. Dva benzinska motora (MPI,GDI) su identične zapremine 2.4 litra, dok su dizel motori zapremine 2.0 i 2.2 litra. Svi motori zadovoljavaju Euro 6c normu i dolaze s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem.
Novi Hyundai Santa Fe u Bosni i Hercegovini košta 89.990 KM do registracije, koliko je potrebno izdvojiti za model sa 2,2 dizelskim motorom od 200 KS, 6-stepenim ručnim mjenjačem, pogonom na sve točkove i Saphire paketom opreme.