Apple bi mogao da se odluči na preuzimanje Tesle. Elon Musk ovih dana pokušava da pronađe investitore i pokazuje sve više znakova nervoze. Osim toga, pod sve je većim pritiskom.
Američki regulatori namjeravaju da ispitaju direktore američkog proizvođača električnih vozila vezano za planirano povlačenje njegovih dionica iz berzovne kotacije. Američka Komisija za hartije od vrijednosti i tržišta (SEC) je zatražila od Tesle dostavu odgovarajućih dokumenata i da “intenzivira istragu”.
Direktor Tesle je 7. augusta objavio na svom Twitter profilu da razmišlja o povlačenju svih Teslinih dionica iz berzovne kotacije, kako bi maknuo kompaniju iz vidokruga Wall Streeta. Skicirao je plan o otkupu dionica po cijeni od 420 dolara po dionici, uz tvrdnju da je „finansiranje obezbijeđeno”. Kao mogući investitor se pominje saudijski investioni fond (Public Investment Fund, PIF), koji već drži oko pet posto vlasničkog udjela u Tesli.
Apple je u međuvremenu najavio da pokreće projekat za svoj auto, a to bi mogla da bude zanimljiva kombinacija. Appleu ne bi bio problem da plati 420 dolara po dionici za Teslu, a mogli bi da isplate i samog Muska (što se ne čini toliko realno).
Apple car pod nazivom “Project Titan” planira se za tržište 2023. godine. Ipak, iako Apple ima resurse, jako je teško očekivati da bi ostvarili tako brze rezultate jer počinju od same skice, pa je veća vjerovatnoća preuzimanje nekoga kako bi se ubrzao sam proces.
Tesla bi mogla da im bude ‘jeftina’ investicija u odnosu na ono što sve moraju da investiraju u građenje totalno novog projekta iz skice, a najbolji primjer je upravo dugoročni i skupi proboj Tesle.
Apple preuzimanjem ne bi samo dobio auto, dobio bi i mrežu za električno punjenje automobila, fabriku baterija u Nevadi, a kao bonus i solarne izvore energije. To bi Apple pozicioniralo kao jednog od glavnih igrača u energetskoj industriji.
To bi bila rekordna akvizicija Applea, ali prevoz – električni automobili i samovozeći automobili čine se kao važni poslovi 21. vijeka.