Od proizvođača luksuznih automobila BMW saopćeno je da je neto profit u drugom kvartalu pao za šest posto, jer je kompanija uložila više sredstava u razvoj novih tehnologija za elektronske, autonomne i digitalno povezane automobile.
Kvartalni profit iznosi 2,08 milijardi eura i pao je s 2,22 milijarde iz istog kvartala prethodne godine. Prihodi su opali za 2.9 posto na 25,02 milijarde eura.
Iz kompanije je saopćeno da je uložila 2,61 milijardi eura u istraživanje i razvoj tokom prvih šest mjeseci ove godine, što predstavlja rast od 13,6 posto u odnosu na prethodnu godinu. Istaknuto je, da je kompanija insistirala na elektronskim vozilima, navodeći da je do sada u ovoj godini prodala 61.000 takvih vozila, što predstavlja povećanje od 42 posto.
Kompanija je također poduzela mjere tokom istog kvartala na širenju unosnih poslova u Kini, pristajući na širenje svog joint venturea s Brilliance Automotive, prenosi Associated Press.