Instagram je spreman konkurirati YouTubeu. Na jučerašnjem događaju u San Franciscu, kompanija je najavila lansiranje svoje nove aplikacije za videe pod nazivom IGTV putem kojeg će svojim korisnicima omogućiti objavu video sadržaja u traju od sat vremena. Ova nova opcija dostupna je na početnoj stranici Instagrama, ali i kao zasebna aplikacija, prenosi TechCrunch.
– Došlo je vrijeme da video formati dosegnu novu razinu! IGTV je platforma koja će vam omogućiti praćenje dužih videa vaših omiljenih Instagramera.- izjavio je Kevin Systrom, glavni direktor Instagrama.
Kako IGTV zapravo radi
Svaki korisnik Instagrama može postati kreator video sadržaja na IGTV-u. Jedinu iznimku čine novi korisnici i oni s malim brojem pratitelja.
Korisnici će moći objavljivati videe vertikalnog, odnosno uspravnog formata izravno putem Instagram ekstenzije ili putem zasebne IGTV aplikacije. Svi korisnici Instagrama, izuzev onih vrlo malih i početnika bit će odmah u mogućnosti objaviti jednosatni video.
Nova Instagramova ekstenzija tijekom današnjeg dana postat će dostupna svim korisnicima iOS i Android uređaja.
Unutar zasebne IGTV aplikacija, ali i Instagram ekstenzije, korisnici će moći pregledavati različite jednosatne videe. Isto tako, moći će složiti i vlastitu listu, pregledavati one najpopularnije ili preporučene video sadržaje od strane Instagrama. Uz to, korisnici će dobivati obavijesti svaki put kada se pojavi novi video.
IGTV će kreatorima videa omogućiti razvoj Instagram video kanala na kojeg će se njihovi pratitelji moći pretplatiti. Putem video kanala kreatori video sadržaja bit će u mogućnosti unutar opisnog prozora staviti link koji njihove pratitelje može odvesti na druge platforme i internet stranice.
a sad još uvijek neće biti komentara na IGTV-u
– Za sada neće biti reklama na IGTV-u, ali smatram da je ovo odlična platforma na kojoj se netko u buduće može reklamirati – kazao je Systrom.
Iako za sada neće biti reklama na novoj Instagramovoj platformi, Systrom se nada da će se to u budućnosti promijeniti kako bi se kreatori video sadržaja mogli samostalno financirati s obzirom na činjenicu da Instagram neće direktno plaćati kreatore sadržaja.
S 1 milijardom Instagram korisnika, IGTV bi mogla postati jedna od popularnijih platformi među video kreatorima koji na ovaj način dobivaju dodatnu društvenu mrežu za širenje svoje publike. eMarketer već sad predviđa da će Instagram u 2018. godini ovim pothvatom samo od reklama zarati 5.48 milijardi dolara.